اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۳۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸
صفار هرندی:
استفاده از واژه «بیت» برای آقای منتظری موضوعیت ندارد/ فایل صوتی ایشان را عناصر فاسد به دفترش بازگرداندند
عضو مجمع تخیص مصلحت نظام، اطلاعات جدیدی در مورد منافقین ارائه داد و گفت: آقای منتظری به میزان قابل توجهی توسط مهدی هاشمی معدوم هدایت می‌شد و منافقین از طریق وی روی آقای منتظری اثر می‌گذاشتند.

به گزارش انتخاب ، صفار هرندی در سومین جلسه از سلسله نشست‌های «از منافقین تا منتظری گفت: آقای روحانی می‌گوید امام‌حسین(ع) شب عاشورا به ابن‌سعد گفت بیا مذاکره کنیم؛ این حرف، دعوت به هوای نفس است.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در مورد هدف از هدایت آقای منتظری توسط منافقین و چگونگی آن گفت: منافقین، آقای منتظری را وسیله‌ای کردند که امام(ره) را آزار بدهند، البته جریان نفاق نیز از سوی شیاطین بزرگ‌تر از خودش هدایت می‌شد. آقای منتظری به میزان قابل توجهی توسط مهدی هاشمی معدوم هدایت می‌شد و منافقین از طریق وی روی آقای منتظری اثر می‌گذاشتند. هاشمی، با اینکه خودش مواضع تندی نسبت به نظام دارد اما اعلام موضع نمی‌کند.

وی در مورد دفتر ایشان گفت: اولاً استفاده از واژه «بیت» برای آقای منتظری الان موضوعیت ندارد چون ایشان فوت کرده‌اند، ثانیاً معلوم است دفتر ایشان باب فاسدی است زیرا مطالب‌اش ابتدا از بی.بی.سی پخش می‌شود و حتی استفتائات آقای منتظری را رادیو اسرائیل پخش می‌کند!

صفار هرندی در مورد فایل صوتی آیت الله منتظری که اخیراً منتشر شده بود، اظهار کرد: این فایل صوتی آقای منتظری که اخیراً پخش شد از قبل در اختیار دفتر ایشان نبوده است و دستیابی مجدد به آن، الان اتفاق افتاده است؛ لذا عناصر فاسد درون نظام، این اطلاعات را به دست آنان رسانده‌اند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار