سید شریف حسینی گفت: مفسدان اقتصادی که رئیس جمهور از آن‌ها سخن به میان آورده است، باید در اسرع وقت به دستگاه قضایی معرفی شوند "> مفسدان اقتصادی معرفی شوند
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۲

سید شریف حسینی گفت: مفسدان اقتصادی که رئیس جمهور از آن‌ها سخن به میان آورده است، باید در اسرع وقت به دستگاه قضایی معرفی شوند

سیدشریف حسینی اظهار داشت: مفسدان اقتصادی که رئیس جمهور به کرات درباره آن‌ها سخن گفته است باید در اسرع وقت به دستگاه قضایی معرفی شوند و از دست دادن زمان به زیان بیت‌المال است.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور فهرست این افراد را در دست دارد، خاطر نشان کرد: نباید زمان را برای برخورد صریح و بی‌واسطه این اخلال‌گران اقتصادی از دست داد و لازم است پرونده این 300 نفر در دادگاه مفتوح شود و رسیدگی به اتهامات آنها آغاز شود.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم انتظار دارند که در اسرع وقت با این افراد برخورد شود و در این باره هیچ کوتاهی، واسطه‌پذیری و کم‌توجهی از سوی مردم پذیرفته نیست.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی همچنین اظهار داشت: باید در راستای برخورد صریح با مفاسد اقتصادی در کشور احکام صادر شده برای مفسدان در اسرع وقت اجرایی شود تا کسی دیگر در این باره به خود اجازه تحدی به بیت‌المال را ندهد.

وی با اشاره به اینکه همه از بیت‌المال سهم دارند، خاطر نشان کرد: باید با ویژه‌خواری و رانت‌خواری برخی از بیت‌المال مسلمین برخورد کرد و عدالت اجرا شود.

حسینی با اشاره به اینکه نظام در برخورد با مفاسد اقتصادی جدی است، تاکید کرد: نظام در این باره بسیار جدی است و باید در اسرع وقت دیگر پرونده‌های فساد اقتصادی مفتوح و رسیدگی شود.

همه در برابر قانون برابرند

نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس شورای اسلامی گفت: همه در قانون برابرند و نباید به جایگاه اجتماعی و دیگر شاخصه‌ها توجهی شود.

حسینی خاطر نشان کرد: قوه قضائیه نیز باید به نحوی بازدارنده با این مفاسد برخورد کند تا دیگر چنین اتفاقاتی در کشور رخ ندهد و خاطر مردم از این حوادث مکدر نشود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار