شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۳۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱
شهردار اهواز:
شوشان: سید خلف موسوی: مراسم بین الحرمین ناشی از بارگاه ملکوتی و عشق بی نهایت مردم به آقا ابا عبدالله الحسین است.
به گزارش سایت شهرداری اهواز ،سید خلف موسوی شهردار کلانشهر اهواز ضمن تشکر و تقدیر از همه ی برگزار کنندگان مراسم بین الحرمین و همچنین دوست داران آقا اباعبدالله الحسین (ع)  که شرایطی را برای حضور همه ی اقشار در این مراسم را فراهم کردندعنوان کرد: من خودم را مکلف می دانم در قبال این جمعیت عزادار حسینی و علاقه مند به مراسم وانشاا... بین الحرمین سال آینده را با مشارکت مردم بهتر و پر شکوه تر برگزار کنیم، امید می رود خیرین و عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) حضور بیشتری نسبت به امسال داشته باشند.

شهردار اهواز: از برگزار کنندگان مراسم بین الحرمین تشکر می کنم

وی  به لزوم ترویج فرهنگی عاشورایی میان مسلمانان و غیرمسلمانان تاکید نمود و اظهار کرد: فرهنگ عاشورایی جای خود را خواهد گرفت. این مراسم به عنوان یک نماد واقعه ی کربلا در اهواز با حضور و مشارکت مردم اجرا شده و یاد ائمه ی اطهار و بیعت امام حسین(ع) در دل ها زنده می شود.
 
شهردار اهواز افزود: هر مسلمان و شیعه ای از بیان عظمت امام سوم زبانش قاصر است. امام حسین(ع) در ذهن محبین اهل بیت شخصی دارای ویژگی های ایثار، از خودگذشتگی، مقاومت، صبر، استقامت و شهادت  حک شده است و باید درس های بزرگی را از ایشان بیاموزیم.
 
وی در پایان درخصوص درک مردم نسبت به واقعه عاشورا گفت: اگر مردم تمام واقعه ی کربلا را با تمام وجود درک کنند؛ همیشه عاشقان حسینی باقی می مانند. هیچ کس نمیتواند واقعه ی عاشورا را آنگونه که بود توصیف کند و همیشه عطشی در این میان باقی می ماند. مراسم عزاداری آقا اباعبدالله الحسین در روز عاشورا باعث می شود راه امام حسین و اصحابش زنده بماند.
برچسب ها: توتال ، ایران
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار