برنامه بهسازي و اصلاح خيابان‌ با اجراي 2 باند پياده‌روي 11 متري در خيابان و ايجاد يك سواره‌رو انجام مي‌شود. 11 متر پياده‌روي خيابان نيز شامل 7 متر پياده‌روي مفيد و بقيه براي تاسيسات ايستگاه اتوبوس و فضاي سبز خواهد بود "> نادری خالی از خودرو می شود!
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۹

برنامه بهسازي و اصلاح خيابان‌ با اجراي 2 باند پياده‌روي 11 متري در خيابان و ايجاد يك سواره‌رو انجام مي‌شود. 11 متر پياده‌روي خيابان نيز شامل 7 متر پياده‌روي مفيد و بقيه براي تاسيسات ايستگاه اتوبوس و فضاي سبز خواهد بود

شوشان : مدير مطالعات و برنامه‌ريزي معاونت حمل و نقل و ترافيك شهرداري اهواز گفت: به منظور بهسازي و اصلاح خيابان نادري، به مدت 2 ماه از رفت و آمد كليه وسايل نقليه در اين خيابان جلوگيري و و تنها كار عمراني در آن انجام مي‌شود.

به گزارش شوشان به نقل از ایسنا، حجت‌الله سليماني در اظهار كرد: خيابان نادري براي بهسازي و اصلاح دستگاه‌هاي آب، برق، گاز و فاضلاب به مدت 2 ماه به واگذار مي‌شود، اين خيابان از هفته آينده تحويل اين ارگانها خواهد شد.

وي افزود: براي اجراي عمليات نوسازي و تغيير چهره خيابان نادري، پايانه‌هاي اتوبوس و تاكسي به خيابان‌هاي ديگري منتقل شده‌اند. به اين منظور اتوبوس‌ها به پايانه‌هاي آزادگان، شهدا، پارك شهيد صباغان و شهيد فهميده منتقل مي‌شوند و در اين خيابان هيچ گونه تردد خودرويي انجام نخوهد شد.

سليماني گفت: برنامه بهسازي و اصلاح خيابان‌ با اجراي 2 باند پياده‌روي 11 متري در خيابان و ايجاد يك سواره‌رو انجام مي‌شود. 11 متر پياده‌روي خيابان نيز شامل 7 متر پياده‌روي مفيد و بقيه براي تاسيسات ايستگاه اتوبوس و فضاي سبز خواهد بود.

مدير مطالعات معاونت حمل و نقل و ترافيك شهرداري اهواز ادامه داد: در تقاطع شريعتي نيز با تخريب پل روگذر سلمان فارسي فعلا اين تقاطع به صورت همسطح كنترل مي‌شود و در گام‌هاي بعدي تصميمات ديگري براي آن گرفته مي‌شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار