اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۴۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳


 برای تبدیل ورزشگاه آزادی به تکیه صدهزارنفری بچه‌هیاتی‌های تهران در ورزشگاه حضور خواهند یافت.

 بازی روز سه‌شنبه تیم ملی کشورمان در مقابل کره جنوبی در چارچوب بازی های مقدماتی جام جهانی 2018 به دلیل مصادف شدن با روز تاسوعا شرایط ویژه ای دارد. پس از اینکه رایزنی ها با کنفدراسیون فوتبال آسیا برای تغییر روز بازی نتیجه ای نداشت، حالا همه از همگام شدن با این اجبار و تغییر شرایط همسو با روز عزای تاسوعا صحبت می کنند. 

سیاه‌پوش شدن ورزشگاه آزادی، آماده کردن مسیرهای ورودی تا ورزشگاه برای تشکیل دسته های عزاداری، تیره پوشیدن تماشاچی های حاضر در استادیوم و در نهایت حضور چند مداح معروف برای انجام مداحی و عزاداری از برنامه هایی هستند که سازمان لیگ اعلام کرده برای این روز ویژه دارد. 

عبدالرضا هلالی مداحی که بین جوانترها محبوبیت ویژه ای دارد از جمله مداحانی است که نامش برای مداحی در ورزشگاه ذکر شده است و به نظر می رسد این مساله بی ارتباط به حضور مهدی تاج در شب ششم محرم در هیات الرضا، هیاتی که هلالی در آن مداحی می کند نباشد. شنیده شده در حاشیه حضور تاج در مراسم عزاداری این هیات ،او از هلالی خواسته تا برای  انجام مداحی در ورزشگاه آزادی هم حاضر شود و او پذیرفته است. 

از طرفی بین اعضای هیات های مختلف تهران، تصمیمی گرفته شده برای اینکه با حضور حداکثری در ورزشگاه آزادی و انجام عزاداری این ورزشگاه را به حسینیه تبدیل کنند. به نظر می رسد  میدان‌داران هیات های بزرگ تهران در این روز قرار است نقش لیدر را برای تماشاچی های یک دست سیاهپوش حاضر در ورزشگاه ایفا کنند تا شرایط این بازی کاملا متفاوت با بازی های دیگر باشد و شاید از این حیث هم برای کره ای ها شوکه کننده و عجیب شود.

برچسب ها: بسیج ، ایران-کره
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار