شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۴۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶


جلال-حسینی-بازی-شب-عاشورا-فرصتی-است-به-دنیا-نشان-دهیم-یار-امام-حسین-هستیم

 مدافع تیم ملی فوتبال ایران می گوید تیمش بازی بسیار سختی برابر کره دارد چرا که این تیم از لژیونرهای خوبی بهره مند است.

 سیدجلال حسینی، مدافع ملی فوتبال ایران در پاسخ به سوالی درباره مصاف این تیم برابر کره جنوبی، گفت‌: مطمئنا بازی سختی مقابل کره جنوبی داریم. این تیم از تیم‌های مدعی آسیا است. ما یک بازی خوب برابر ازبکستان پشت سر گذاشتیم و خوشحالم که آن سه امتیاز بازی را به دست آوردیم. الان باید مقابل تیم همیشه مدعی کره به میدان برویم که لژیونرهای خوبی دارد.  مطمئنا بازی سختی پیش روی ما است.

وی در پاسخ به سوالی درباره گلزنی‌اش برابر ازبکستان، اظهار کرد: ما مدافعان تنها در ضربات ایستگاهی جلو می رویم و خوشحالم که یک گل برای تیم‌ ‌ملی کشورم برابر ازبکستان به ثمر رساندم.

مدافع تیم‌ ‌ملی در پاسخ به سوالی درباره جوسازی کره‌ای‌ها، اظهار کرد: مطمئنا این کارها جایگاهی ندارد. ما هم بدتر از این را می‌توانیم انجام دهیم. ما بازی حساسی با کره داریم و باید تمرکز خود را حفظ کنیم. هواداران در ورزشگاه حاضر شوند تا با کمک آنها پیروز میدان شویم.

حسینی در پایان و پاسخ به پرسشی مبنی بر برگزاری بازی ایران و کره در روز تاسوعا، گفت‌: این بازی فرصت خوبی است تا به مردم دنیا نشان دهیم که ما یار امام حسین (ع) هستیم. مطمئنا یک روز خوب را در آزادی شاهد خواهیم بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار