اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۴۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹
جان وویت بازیگر سرشناس هالیوود و پدر آنجلینا جولی ضمن حمایت از دونالد ترامپ، منتقدان نامزد جمهوری‌خواه ریاست جمهوری آمریکا را محکوم کرد.

به گزارش خبرآنلاین، این بازیگر شنبه در مجموعه توئیت‌هایی رابرت دنیرو بازیگر سرشناس هالیوود را برای انتشار ویدئویی علیه ترامپ، هدف قرار داد. او با شرم‌آور خواندن حرف‌های رابرت دنیرو نوشت:‌ «سخنان ترامپ به اندازه حرف‌های زشت دنیرو مخرب نبودند. حرف‌های او حداقل به کسی آسیب نمی‌رساند.»

رابرت دنیرو پس از انتشار صحبت‌های گستاخانه و زشت ترامپ درباره زنان با انتشار یک فایل ویدئویی با حمله به نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری آمریکا از مردم خواسته بود که به او رای ندهند. بازیگر «راننده تاکسی» در این ویدئو ترامپ را با واژه‌هایی ناشایست و بسیار توهین‌آمیز خطاب قرار داد و او را یک «مصیبت ملی» نامید. دنیرو در ادامه خشم خود را از شرایطی که ترامپ را در این جایگاه قرار داده، ابراز و اعلام کرد دوست دارد با مشت به صورت ترامپ بزند.

جان وویت در ادامه توئیت‌های خود نوشت:‌‌ «تصور کنید که حرف‌های دنیرو را یکی از جمهوری‌خواهان درباره باراک اوباما یا هیلاری کلینتون بر زبان می‌آورد؟‌ بی‌شک پس از آن جهنمی به پا می‌شد.»

البته انتقادات وویت تنها به رابرت دنیرو ختم نشد. او در ادامه به جمهوری‌خواهانی مانند جان مک‌کین، جب بوش و آرنولد شوارتزنگر تاخت که پس از انتشار ویدئوی واشنگتن‌پست از حمایت دونالد ترامپ دست کشیدند.

منبع:‌ هالیوودریپورتر  

 
 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار