شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۴۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷

 کادر فنی بارسلونا انتظار دارد که چهارشنبه آینده(28 مهر) همه بازیکنانش را برای دو مصاف حساس برابر سیتی آماده در اختیار داشته باشد. پیش از دیدار برابر سیتی، بارسا در لالیگا باید به مصاف دپورتیوو برود. انریکه در این بازی تلاش خواهد کرد تا به برخی ملی پوشانش استراحت داده و در عوض به بازیکنانی که در چند وقت اخیر مصدوم بودند، میدان بدهد.

 

در حال حاضر تنها مصدومان بارسا مسی، اومتیتی و آلبا هستند که دو تای اولی مراحل نهایی بهبودی خود را پشت سر می گذارند ولی آلبا که در بازی اسپانیا-ایتالیا مصدوم شد، به تازگی مراحل درمان خود را شروع کرده و انتظار می رود به بازی رفت برابر سیتی برسد.

 

 

 

 

اگر در چند روز آینده اتفاق دیگری نیفتد و بازیکنی مصدوم نشود، لوئیس انریکه برای مصاف رفت و برگشت با سیتی می تواند تمام بازیکنانش را آماده در اختیار داشته باشد. هدف او تمام کردن کار صعود به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان در دو مصاف با سیتی است تا با خیال راحت تری به بازی های لالیگا فکر کرده و روند نامنظمی که در این تورنمنت سپری می کند را سرو سامانی ببخشد.

 

برای بازی با دپورتیوو، پیش بینی می شود که مسی و نیمار در خط حمله از ابتدا به میدان بروند ولی سوارز که همراه ماسکرانو، بسیار دیر به تمرینات بارسا بر می گردند، استراحت خواهند کرد.

به جای سوارز نیز احتمالا آلکاسر به میدان خواهد رفت. در مورد مسی گفته می شد که او در مقابل دپورتیوو تنها نیمه دوم برای دقایقی وارد زمین خواهد شد اما روند بهبودی او به گونه ای پیش می رود که بعید است در بازی مقابل دپور، شاهد حضورش روی نیمکت باشیم.

در خط دفاع نیز می توان منتظر استراحت کردن پیکه بود و زوج دفاعی بارسا برابر دپورتیوو را اومتیتی - متیو تشکیل خواهند داد.

برچسب ها: مسی ، بارسا
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار