اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۴۱۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰
به مناسبت هفته نیروی انتظامی:
سردار اسحاقی ضمن تاکید بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا خاطرنشان کرد که . امروز بر مزار پاک شهیدان آمدیم تا انرژی مضاعف بگیریم برای روزها...
شوشان: طی مراسمی غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدا و قطعه شهدای مدافع حرم به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور سردار اسحاقی فرمانده نیروی انتظامی استان و فرجیان مدیر کل بنیاد شهید استان و سرهنگ صفری فرمانده نیروی انتظامی کلانشهر اهواز و حسین برون مدیرعامل سازمان آرامستانها بهمراه تعداد زیادی از پرسنل زحمتکش نیروی انتظامی و مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه اهواز برگزار گردید .


پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید مراسم با روضه خوانی و مداحی در سوگواری سالار شهیدان آغاز گردید و پس از سخنان سردار اسحاقی فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان به مناسبت هفته نیروی انتظامی . فرزند شهید مدافع حرم شهید حمید فاطمی اطهر دیکلمه زیبایی در وصف شهادت قرائت نمود سپس حاضرین بر مزار شهدای مدافع حرم حضور یافته و با نثار گل و قرائت فاتحه یادشان را گرامی داشتند . 

در ادامه با حضور بر مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس و سردار شهید علی هاشمی به این عزیزان نیز با نثار گل و قرائت فاتحه ادای احترام کردند . 

سردار اسحاقی ضمن تاکید بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا خاطرنشان کرد که . امروز بر مزار پاک شهیدان آمدیم تا انرژی مضاعف بگیریم برای روزهای باقیمانده سال که بتوانیم هر چه بهتر به انجام وظیفه بپردازیم.













comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۱
comment
comment
شهروند اهواز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
comment
0
1
comment با سلام خوبه این اقا برون شهردار نشد و گرنه هر روز تو تلویزیون و رادیو بود .اقای برون بس کن [...] سالهاست که اونجا مدیر عامل داشته اما مثل شما [...] نداشته متاسفم برای شهری که مدیران یه شبه داره.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار