شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۴۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳
هافبک تیم ملی فوتبال کره جنوبی می‌گوید او و هم‌تیمی‌هایش به جو موجود در ورزشگاه‌های شلوغ عادت دارند.



لی‌چونگ یونگ در کنفرانس خبری که برای خبرنگاران کره‌ای در تهران برگزار شد، در مورد دیدار روز سه‌شنبه هفته جاری برابر ایران در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 گفت: اوضاع نسبت به سه، چهار سال قبل فرق و ترکیب و بدنه تیم ایران نسبت به قبل تغییر کرده است. آنها پیش از این بازیکنان با تجربه و خوش‌تکنیکی همچون علی کریمی و جواد نکونام را در ترکیب خود داشتند، اما حالا بازیکنان جوانتری دارند.
وی افزود: این بازی برای کره جنوبی اهمیت بیشتری دارد. به لحاظ آمادگی جسمانی در وضعیت خوبی هستیم و تنها برای کسب پیروزی پا به میدان می‌گذاریم. سه‌شنبه تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا با امتیاز از آزادی خارج شویم، اما به هر حال بازی‌های مرحله انتخابی شرایط خاص خودش را دارد.
هافبک کره جنوبی تصریح کرد: تیم ایران سازمان دفاعی واقعاً خوبی دارد و در سه بازی گذشته خود یکبار هم اجازه باز شدن دروازه‌اش را نداده است. این هماهنگی خط دفاعی ایران نتیجه تجربه بالای آنهاست، اما با کمی آنالیز بیشتر می‌توانیم دروازه آنها را باز کنیم.
لی‌چونگ یونگ در مورد جو روز سه‌شنبه ورزشگاه آزادی تهران گفت: رابطه خوبی با ورزشگاه‌های مملو از تماشاگر داریم و خودمان را به خوبی برای این بازی آماده کرده‌ایم. توجهی به سر و صدای تماشاگران، بوی سیگار، لیزرها و حتی پرتاب بطری به داخل زمین نخواهیم داشت.

برچسب ها: هافبک ، کره ، سیگار
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار