شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۴۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴
پس از پایان دیدار اسپانیا مقابل آلبانی که با حاشیه‌هایی همراه بود، جرارد پیکه اعلام کرد پس از مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ از تیم ملی اسپانیا خداحافظی خواهد کرد.


پیکه-پس-از-جام-جهانی-2018-از-تیم-ملی-خداحافظی-خواهم-کرد

 جرارد پیکه پس از پایان دیدار لاروخا مقابل آلبانی در جایگاه خبرنگاران به مصاحبه پرداخت و از تصمیمش مبنی بر خداحافظی از تیم ملی پرده برداشت، به نظر می‌رسد انتقادهای همیشگی رسانه‌ها و هواداران تیم ملی اسپانیا از مدافع بارسلونا در تصمیم او بی تاثیر نبوده است. آخرین انتقاد هواداران از این مدافع بلند قامت مربوط به دیدار یکشنبه شب لاروخا مقابل آلبانی می‌شود، هواداران اسپانیا اعتقاد داشتند که پیکه بخشی از لباس تیم ملی اسپانیا را که رنگ‌های پرچم اسپانیا روی آن حک شده بود را از لباسی که به تن داشت پاره کرده بود، در حالی که بنا بر بیانیه فدراسیون فوتبال اسپانیا این مسئله واقعیت نداشته است. پیکه از انتقادهای همیشگی هواداران اسپانیا ابراز ناراحتی کرد و پس از این دیدار به خبرنگاران گفت:

پس از جام جهانی ۲۰۱۸ از تیم ملی خداحافظی خواهم کرد. احساس می‌کنم تمام این مسائل از پیش برنامه‌ریزی شده‌اند چراکه در غیر این صورت به این سرعت مورد توجه قرار نمی‌گرفت. من همیشه تمام تلاشم را برای تیم ملی انجام می‌دهم ولی برخی از افراد دوست ندارند در تیم ملی حضور داشته باشم.

به دلیل اشتیاق پیکه برای استقلال یافتن کاتالونیا از اسپانیا وحمایت همه جانبه این بازیکن از استقلال کاتالونیا، وی مدت زیادی توسط هواداران اسپانیا هو می‌ش

برچسب ها: پیکه ، ورزش
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار