شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۶

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس نهم با بیان این‌که مسئولان همچنان در برابر خسارت سنگین سیل در این منطقه سکوت کرده‌‌اند، گفت: ساخت سیل‌بند برای دولت چقدر هزینه دارد که از انجام آن خودداری می‌کند.

به گزارش شوشان به نقل از خانه ملت، حجت الله درویش‌پور با بیان این‌که خسارت در ایذه وباغملک در حدود ۴۰ میلیارد تومان هزینه داشته است، گفت: سیل در این منطقه به راحتی وارد خانه‌های مردم می‌شود و آنها را آواره کوچه و خیابان کرده است.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس نهم ضمن ابراز تأسف از امکانات ارائه شده در مناطق سیل زده  تصریح کرد: یکی از تذکراتی که فردا به مسئولان دولت خواهم داد بدون شک درمورد مشکلات مردم در مناطق سیل زده است.

وی با بیان این که عملکرد مسئولان در این زمینه ضعیف بوده است، گفت: در صورتی که می توان با کمترین هزینه نسبت به جلوگیری از بروز سیل و خسارات سنگینن آن اقدام کرد، مسئولان با دست روی دست گذاشتن در برابر خسارت‌ سنگین سیل سکوت کرده‌اند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نهم با اشاره به ساخت سدهای بزرگ  کارون ۳و۴ گفت: مگر ساخت چند سیل‌بند در منطقه چقدر برای دولت هزینه دارد که تاکنون از انجام آن خودداری کرده است.

درویش‌پور ضمن انتقاد از عدم بازدید مسئولان و وزرای مربوطه از منطقه سیل زده ایذه و باغملک، گفت:‌ باید در زمینه رسیدگی به استان‌های مختلف در برابر حوادث و بلایای طبیعی مسئولان دولتی برخورد عادلانه داشته باشند.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس نهم با بیان این‌که خانه‌های مردم در این منطقه انباشته از گل و لای شده است، گفت: خیابان‌‌های منطقه همچنان به دلیل بروز سیل غیر قابل تردد و کثیف است و بیشتر جاده‌های روستایی نیز قطع شده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار