اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۴۳۲۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۸
استقبال بالای عاشقان حسینی از نمایش تعزیه وقایع عاشورا در هیات محبان ابالفضل العباس (ع) واقع در منطقه گلستان فاز 2 ارتش
اجرای نمایش تعزیه ، مراسم زنجیر زنی و دمام زنی بوشهری به مدت 10 شب در این هیات برگزار شد که با استقبال چشمگیر عاشقان سیدالشهدا (ع) روبرو شد.




























comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
comment
0
0
comment هیئت محبان اباالفضل العباس (ع) از سال 1378 به همت بزرگمردی بنام ناجی سرخی موسوی و به همراهی نوجوانانی دل پاک و سرمست بنیان نهاده شد.
صد افسوس و هزاران فغان که آن محرم،اولین و آخرین محرم حضور پدر عزیزمان مرحوم سید ناجی سرخی موسوی بود و به دیری نپایید که به دیدار مولایش آقا ابا عبداالله (ع) شتافت... واما نوجوانان آن روز که گویی از همان زمان،میانشان عهدی آسمانی بسته شد تا پرچمدار عشق و معرفت باشند،امروز مردانی هستند که ذره ذره وجودشان را خالصانه وقف سربلندی این هیئت نموده اند به گونه ای که از هر میراثی برایشان با ارزش تر است...
و اکنون بعد از گذشت 17 سال،ثمره زحمت این جوانان بی ادعا هیئتی است که کاملا بصورت ساختارمند و سیستماتیک و با طرح و برنامه دقیق در راستای ترویج فرهنگ عاشورایی محکم قدم بر میدارد.
به خواست خداوند و به یاری حضرت سید الشهدا ع و همت جوانان غیور هیئت هر سال دستاوردهای عظیمی صورت می گیرد که یکی از مهمترین آنها خودکفایی در تشکیل و راه اندازی گروه نمایش تعزیه فارسی هیئت محبان اباالفضل العباس ع بود که در این شب ها نتایج این حرکت بزرگ را نظاره گر هستیم.
comment
یاسمین اهوازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۰
comment
0
0
comment یادش بخیر چند هفته پیش اونجا رفته بودیم دوستم هم باشون بازی می کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار