اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۴۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱


تبریک-تلفنی-تاج-و-بررسی-شبانه-برنامههای-تیم-ملی-در-هتل-کیروش-با-خیالت-راحت-خوابید

 رئیس فدراسیون فوتبال ایران شب گذشته در پیامی تلفنی پیروزی مقابل کره‌جنوبی را به ملی‌پوشان و کادرفنی تیم ملی تبریک گفت.



تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته موفق شد چهارمین دیدار خود از سری رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مقابل کره‌جنوبی را با پیروزی پشت سر گذاشته تا هم صدرنشینی‌اش را در گروه اول رقابت‌ها تضمین کند و هم تقریبا خیالش از صعود به جام جهانی کمی آسوده شود.

ایران دیشب با برتری مقابل تیم باکیفیت کره‌جنوبی در حضور حداکثری تماشاگرانش به ۳ امتیاز ارزشمند دیگر در راه صعود به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه دست پیدا کرد، ضمن اینکه تیم ملی پس از حدود ۴ سال در بازی‌های رسمی در قاره کهن همچنان شکست ناپذیر باقی ماند تا امروز به شاگردان کی‌روش در سطح قاره، احترام خاصی بابت نمایش فوتبالی این تیم گذاشته شود.

ملی‌پوشان شب گذشته شب گذشته بعد از این پیروزی شیرین و البته حماسی راهی هتل آزادی شده تا پس از وداع با یکدیگر راهی شهرهایشان شوند. هرچند که برخی از لژیونرها در هتل باقی ماندند تا طی امروز و فردا تهران را به مقصد کشورهایی که در آن شاغل هستند، ترک کنند.

البته معمولا پس از چنین پیروزی‌هایی، اردوی تیم ملی غرق در شادی و خوشحالی می‌شود، اما تقارن دیدار با کره‌جنوبی با شب عاشورای حسینی باعث شد تا این بار بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران ضمن احترام به این ایام و شهادت سید و سالار شهیدان و یاران با وفای ایشان این بار از انجام هرگونه خوشحالی و شادمانی پرهیز کنند.

از سوی دیگر مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال که شب گذشته در یکی از هیأت‌های تهران به مداحی بنی‌فاطمه حضور پیدا کرده بود، بعد از این دیدار به تماس تلفنی با اردوی تیم ملی بسنده کرده و این پیروزی ارزشمند را به ملی‌پوشان و کادر فنی تیم ملی تبریک گفت و برای آنها آرزوی موفقیت کرد.


**بررسی برنامه‌های تیم ملی در جلسه شبانه؛ فرصتی برای ریلکسیشن نیست!

کارلوس کی‌روش، سرمربی موفق تیم ملی شب گذشته در بخشی از مهم‌ترین صحبت‌هایش در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: «مهم‌ترین پیام بازی امشب این بود که نباید آماده‌سازی را رها کنیم و اگر ریلکس باشیم نتیجه لازم را نمی‌گیریم، باید با فشار بیشتری دوران آماده‌سازی را ادامه دهیم تا به خواسته‌مان برسیم چون این تیم و بازیکنان استحقاق بیشتر از این‌ها را دارند.»

مهم‌ترین پیام کی‌روش همین دیشب و ساعاتی بعد از بازی توسط خود اعضای کادر فنی محقق شد؛ آنجایی که کی‌روش و همکارانش در تیم ملی بلافاصله بعد از پیروزی مقابل کره جنوبی در جلسه‌ای برنامه‌های بعدی تیم ملی از جمله آغاز اردوی بعدی، زمان سفر به تایلند و مالزی، زیر نظر گرفتن بازیکنان ملی‌پوش در مسابقات لیگ های داخلی و خارجی و ... مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته و حاضرین حدود ۲ ساعت در این خصوص به بحث و تبادل نظر پرداختند.

همین این موضوع نشان می‌دهد که کی‌روش حالا هم که تیمش با ۱۰ امتیاز بخت اول صعود به جام جهانی به شمار می‌رود، هنوز خیالش راحت نشده و قصد دارد برنامه‌های آماده‌سازی‌اش را به بهترین شکل ممکن پیش برده و به واقع الان فرصتی برای ریلکسیشن نیست.

با همه این تفاسیر در هر صورت کی‌روش با این پیروزی و البته کسب ۶ امتیاز از دو بازی دشوار قبلی، حداقل شب گذشته را با خیال آسوده و راحت سر به بالین گذاشت و باید منتظر ماند و دید که آیا این بار مرد پرتغالی می‌تواند با برنامه‌هایی که در سر دارد، بی‌دردسرترین صعود را برای تیم ملی رقم بزند یا خیر؟


برچسب ها: تبریک ، تاج ، کی روش
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار