در پی اعلام استاندار خوزستان مبنی بر تعطیلی پنجشنبه ها در استان، جزئیات افزایش ساعت کاری در روزهای هفته اعلام شد. "> جزئیات تعطیلی پنجشنبه ها
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۱ - ۰۷:۴۸

در پی اعلام استاندار خوزستان مبنی بر تعطیلی پنجشنبه ها در استان، جزئیات افزایش ساعت کاری در روزهای هفته اعلام شد.

بر اساس اعلام استاندار خوزستان، به استناد تصمیم نامه شماره 39609/127/44 مورخ 7/10/91 و بر اساس تفیض اختیارات صورت گرفته از طرف هیات وزیران به استانداران به موجب اصل 127 قانون اساسی ساعات کار در هفته از شنبه تا سه شنبه از ساعت 7:15 تا 15:30بعدازظهر و چهارشنبه ها از 7:15 تا 14:30بعدازظهر تعیین شده است و پنج شنبه ها نیز تعطیل اعلام می شود.

بر اساس اعلام استاندار خوزستان، این تصمیم از شنبه 16/10/91 اجرایی خواهد شد.

حجازی همچنین اعلام کرده است که به منظور هماهنگی ساعات کار اداری با ستاد وزارتخانه ها و صرفه جویی در هزینه های جاری دستگاههای اجرایی، وحدت رویه با سایر استانهای کشور و همسان سازی با سازمان هایی که در روز پنجشنبه تعطیل هستند، این تصمیم گیری صورت گرفته است. ساعات شروع به کار ادارت و مراکز آموزشی و آموزش عالی بر اساس تصمیم این ادارت و مراکز تعیین می شود.

همچنین ساعات شروع به کار بانک ها بر اساس تصمیم شورای هماهنگی بانک های استان خواهد بود.

استاندار خوزستان تاکید کرد: ساعات شروع به کار و پایان کار در واحدهای صنعتی و تولیدی، صنفی و خدماتی و موسسات درمانی با رعایت مقررات مربوطه بر اساس شرایط کار از سوی دستگاه ها و مسولان ذیربط تعیین و اعلان می شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار