شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۴۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶
لیگ برتر فوتبال پس از وقفه یک ماهه از فردا با برگزاری دو بازی وارد هفته هشتم می شود.
تقابل شاگردان آقامعلم با برزیل ایران

لیگ برتر فوتبال که به دلیل بازی های تیم ملی در مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه به مدت یک ماه تعطیل بود از فردا با انجام دو دیدار هفته هشتم از سر گرفته می شود. مابقی بازی ها هم روزهای شنبه و یکشنبه برگزار می شود.

*پیکان- صنعت نفت آبادان /تقابل شاگردان آقامعلم با برزیل ایران 

شاگردان جلالی فردا ساعت 15:45 در ورزشگاه شهدای شهر قدس پذیرای تیم صنعت نفت آبادان هستند. 
تیم پیکان با پنج تساوی و یک برد و با 8 امتیاز در جایگاه هشتم جدول رده بندی لیگ شانزدهم قرار دارد. این تیم برای ارتقا جایگاهش به برد این بازی نیاز مبرم دارد.

شاگردان جلالی خوب می دانند که نتیجه نگرفتن در این بازی جایگاهشان را به خطر می اندازد چرا که فاصله امتیاز پیکان با تیم انتهای جدول 3 امتیاز است. براین اساس آنها باید 3 امتیاز این بازی را کسب کنند اما کار سختی مقابل تیم صنعت نفت آبادان دارند. 


در آن سوی میدان، تیم صنعت نفت آبادان تاکنون نتایج خوبی در لیگ شانزدهم کسب کرده و با 10امتیاز در جایگاه دهم قرار دارد. آبادانی ها  برخلاف روال سال های گذشته تاکنون عملکرد خوبی در لیگ برتر  داشتند و با قرار گرفتن در جمع چهار تیم بالای جدول نشان دادند که حریف دست و پا بسته ای  نیستند. 

برزیل ایران قصد دارد با تداوم روند رو به رشد خود خیالش برای ماندن در لیگ برتر راحت شود. 

هر دو تیم تساوی های زیادی داشتند و حالا باید دید نوار تساوی های کدام تیم در این بازی قطع می شود!

حمید حاج ملک، علی اکبر عظیم پور، ایوب غلامزاده و محمد ملکی تیم داوری این بازی را تشکیل می دهند و حسین نجاتی هم ناظر این بازی است.


*فولاد خوزستان- صبای قم/ فولادی ها به دنبال فرار از منطقه خطر 

تیم فولاد خوزستان فردا ساعت 17:10 در ورزشگاه غدیر اهواز میزبان شاگردان مرفاوی است. 

شاگردان سعداوی وضعیت خوبی در جدول رده بندی ندارند و با 7 امتیاز در جایگاه 12 قرار دارند. آنها قصد دارند از میزبانی خود نهایت استفاده را ببرند و با کسب سه امتیاز این بازی از منطقه خطر فرار کنند. 

در آن سوی میدان، تیم صبای قم با 8 امتیاز در رتبه هفتم قرار دارد. این تیم قبل از تعطیلات لیگ برتر توانست از سد نارنجی پوشان سایپا عبور کند . براین اساس با روحیه بالا به مصاف تیم فولاد خوزستان می رود. 

به هرحال باید دید تیم ها در خواب تعطیلی لیگ برتر به سر می بردند یا خودشان را آماده ادامه مسابقات کردند؟!

محمد حسین ترابیان، محمدرضا ابوالفضلی، فرهاد مروجی و جواد رحیم زاده تیم داوری این بازی هستند. مسعود مرادی هم ناظر این بازی است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار