شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۴۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۹
ایکر کاسیاس، دروازه بان تیم پورتو ۵ دروازه بانی که بیشترین تأثیر را در کارنامه حرفه ای او داشته اند، معرفی کرد.
اسطوره فوتبال اسپانیا و باشگاه رئال مادرید در مورد ۵ دروازه بان برتری که تأثیر زیادی در کارنامه حرفه ای وی داشته اند انتخاب کرد، و در این لیست نام دو دروازه بان اسپانیایی هم دیده می شود، که یکی از آنها دروازه بان سابق رقیب مستقیم رئال مادرید است.


5-دروازه-بان-برتر-ایکر-کاسیاس؛-اشمایکل-در-جایگاه-نخست

۱- پیتر اشمایکل:

دروازه بان شماره ۱ من اشمایکل است چون وقتی بچه بودم او الگوی من بود و قهرمانی او همراه با دانمارک در یورو ۱۹۹۲ را به یاد می آورم؛ او تورنمنتی منحصر به فرد داشت.

۲- لوئیز آرکوندا:

شماره ۲ آرکوندا است. او نقطه مرجع دروازه بانی برای نسل پیش از ما بود و همه از تماشای بازی های او لذت می بردند. آنها در بازی های او چیزی در مورد بازی من می دیدند.

۳- جیانلوئیجی بوفون:

نفر سوم جیانلوئیجی بوفون است، چرا که از گذشته تا حال، یک دروازه بان پر شور بوده و هست - و ۲۰ سال در سطح اول فوتبال دنیا بازی کرده و واکنش هایی باور نکردنی داشته و یک متخصص با تجربه است... او یک دوست و رقیب فوق العاده است.

۴- اولیور کان:

نفر چهارم، اولیور کان است. یک دروازه بان آلمانی فوق العاده، که بسیار با شخصیت، شجاع، و با تعصب بود. برای من، او هم یکی از دروازه بان های منحصر به فرد و فوق العاده است.

۵- ویکتور والدز:

ویکتور والدز را به عنوان نفر پنجم انتخاب می کنم چون برای باشگاهی مثل بارسلونا یک نقطه مرجع بوده است - او رقیبی نمونه و حرفه ای بود و کسی است که به دستاورد های بزرگی رسید که عملاً رسیدن به آنها غیرممکن است.

برچسب ها: الیور کان ، مادرید
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار