شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۴۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۹
لیگ برتر فوتبال ایران در هفته هشتم
یم فولاد خوزستان در رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور موفق شد با نتیجه دو بر صفر تیم صبای قم را شکست دهد.
 یم فولاد خوزستان در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور موفق شد با نتیجه دو بر صفر تیم صبای قم را شکست دهد.

تیم فولاد خوزستان در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور روز جمعه میهمان تیم صبای قم بود که این بازی با نتیجه دو بر صفر به سود فولادی ها به پایان رسید.

تیم فولاد خوزستان که تا هفته هفتم رقابت های لیگ برتر با هفت امتیاز درجایگاه دوازدهم جدول جای داشت درحالی به مصاف حریف خود رفت که تنها با اختلاف یک امتیاز پنج رده از حریف خود پایین تر بود اما با این پیروزی چند پله صعود کرد. 

برای تیم فولاد خوزستان در این بازی عبدالله ناصری و ساسان انصاری به فاصله یک دقیقه گلزنی کردند. تیم صبای قم نیز که تا هفته هفتم رقابت های لیگ برتر با هشت امتیاز درجایگاه هفتم جدول جای داشت. 

هردوتیم دراین بازی موقعیت های خوبی را برای گلزنی داشتند اما سهم فولادی ها بیشتر بود و موقعیت های بهتری را روی دروازه حریف خود ایجاد کرد. 

وحید طالب لو گلر فولادی ها نیز در این میدان موقعیت های خوبی را از حریف گرفت و این نشان می دهد که این تیم دیگر از حاشیه امنیت بالایی درون دروازه خود برخوردار است.

هاشم بیک زاده از تیم صبای قم در دقایق پایانی بازی از زمین اخراج شد.  اگرچه شرایط آب و هوایی اهواز نسبت به هفته های گذشته بهتر بود اما بازهم تماشاگران اندکی از این بازی استقبال کردند و تنها 900 نفر به ورزشگاه آمدند.

درهفته هشتم رقابت های لیگ برتر در روز جمعه تنها دو بازی برگزار شد که تیم صنعت نفت آبادان نیز میهمان تیم پیکان بود که با نتیجه سه بر دو از حریف خود شکست خورد. سایر بازی های این هفته لیگ روز شنبه برگزار می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار