شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۴۶۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۵
عضو شوراى مركزى انجمن اسلامى معلمان كشور در جمع اصلاح طلبان امیدیه : همه ما بايد رهرو مولايمان حسين(ع) باشيم
مراسم عزادارى تاسوعاى حسينى در جمع اصلاح طلبان اميديه با حضور موسوى عضو شوراى مركزى انجمن اسلامى معلمان كشور برگزار شد.


شوشان: مراسم عزادارى تاسوعاى حسينى در جمع اصلاح طلبان اميديه با حضور سيد جابر موسوى عضو شوراى مركزى انجمن اسلامى معلمان كشور  برگزار شد.

به گزارش شوشان ، در این مراسم سید جابر موسوی عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی معلمان ایران گفت : مذهب شيعه با توجه به پويايى  ، اصول بسيار مترقى در درون خود دارد كه با گفتمان امام حسين (ع) به عنوان يك الگو مطابقت دارد.

وی با اشاره به دو اصل بنیادی عاشورا يعنى  امر به معروف و نهى از منكر ، گفت: مى خواهيم در دنياى مدرن امروز شهروندى را تربيت كنيم كه نسبت به جامعه و مردمش مسؤليت پذير باشد.

رييس انجمن اسلامى معلمان خوزستان در ادامه با بيان اينكه از ١٤٠٠ سال پيش نيز اين گفتمان را داشته ايم كه با اوج احترام به راى مردم در مكتب مولا على(ع) به عينيت رسيد و بنده به عنوان يك مسلمان افتخار مى كنم مولايم على (ع) است و تا مردم اصرار نکردند از حکومت که حق خدادادی بود می گذرد.

سید جابر موسوی ادامه داد: حضرت علی (ع)  بدليل فراهم نبودن شرايط زمانه از حكومت مى گذرد و مى فرمايد"حكومت از يك لنگ كفش برأيم بى ارزش تَر است" و بعد به اصرار مردم قبول مى كند،شما بگوييد در كجاى دنيا دموكراسى به اين خلوص وجود دارد؟

 موسوى افزود:  ما مى خواهيم نظام  بالنده تَر و قوى تَر شود. 

  عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی معلمان ایران در پايان با اشاره به واقعه عاشورا گفت: همه ما بايد رهرو مولايمان حسين(ع) باشيم.







comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
comment
0
0
comment جلسات اینچنینی در مناطق و شهرستان ها بسیار نتیجه بخش است که امیدواریم تداوم داشته باشد .
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار