اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۴۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴
والیبالی‌ها در آستانه تصمیم‌گیری جدی؛
با وجود گذشت پنج روز از پایان مهلت تیم‌های لیگ برتری والیبال برای تسویه حساب با طلب‌کاران، هنوز هیچ اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است!


والیبالی‌ها در آستانه تصمیم‌گیری جدی به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ مسئولان سازمان لیگ فدراسیون والیبال در جلسه 10 مهر، اعلام کردند، تیم ها تا پایان وقت اداری 19 مهر فرصت دارند که همه بدهی های خود را به بازیکنان، فدراسیون و مربیان تسویه کنند در غیر این صورت از ورود آن‌ها به مسابقات خودداری خواهد شد.

برخی مسئولان تیم‌ها بدون هیچ دستوری از فدراسیون پایان مهلت فدراسیون را به جمعه 23 مهر موکول کردند با این وجود بازهم تیم‌ها بدقولی کردند.

با وجود این که از اولتیماتوم رسمی فدراسیون پنج روز و از فرصت نهایی مربیان و مسئولان تیم‌ها هم ساعت‌ها می‌گذرد اما هنوز هیچ اقدامی در این خصوص نشده است. 

حال مسئولان فدراسیون که حتی در روز قرعه کشی به صراحت اعلام کردند که اگر بدقولی‌ها ادامه پیدا کند لیگ را با حضور 6 تیم هم که شده برگزار می‌کنند در آستانه تصمیم‌گیری جدی قرار گرفته‌اند اگر امسال با این تیم‌ها که قوانین را به درستی رعایت نمی‌کنند برخورد شود می‌توان گفت خیلی از مشکلات والیبال باشگاهی برطرف می شود.

اگر مسئولان فدراسیون مقابل بدقول‌های لیگ هیچ واکنشی نشان ندهد مشکلات والیبال نه تنها ادامه‌دار می شود بلکه بر تعداد آن‌هم افزوده خواهد شد علاوه بر اینکه بی‌ثباتی در تصمیم‌گیری‌های فدراسیون نشین‌ها هم به این مشکلات عدیده اضافه می‌شود.

تاکنون تیم‌های بانک سرمایه، پارسه، شهرداری ارومیه،‌شهرداری عمران ساری، پیکان فقط نسبت به پرداخت مبلغ 800 میلیون ریال ورودیه اقدام کرده‌اند که بازهم در این وضعیت حاکم شکرش باقی است.

داورزنی و یارانش باید به باشگاه‌های بدقول و بی نظم نشان دهند که جنگ اول به از صلح آخر است،‌ اگر همین امروز با این دسته از تیم‌ها برخورد شود در ماه‌های آینده دیگر جمعی از طلبکاران مقابل درب اتاقِ کوچک سازمان لیگ برای احقاق حق‌شان صف نمی‌بندند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار