شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۴۷۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵
رئیس آموزشگاه سینمایی و هنرهای نمایشی رامهرمز از آغاز ثبت‌نام هنرجویان در رشته‌های مختلف نمایشی، کارگاه‌های هنری و پرورش خلاقیت در این شهر خبر داد.

علی‌رضا باغبان‌باشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار کرد: در راستای آموزش‌های مستمر این آموزشگاه در ترم جدید اقدام به پذیرش هنرجو کرده‌ایم تا در کارگاه‌های مختلف آموزش‌های لازم را ببینند.

وی ادامه داد: آشنایی با گزیده‌ای از فرهنگ، هنر و ادبیات ایران و جهان از گذشته تا امروز، بهبود نوشتن، خواندن و افزایش دایره واژگانی و درنهایت برقراری تعادل میان واقعیت و تخیل در ذهن و احساس و کودک و نوجوان خواهد بود.

رئیس آموزشگاه سینمایی، کافه کودک و نوجوان تصریح کرد: آموزش شیوه درست زندگی ایرانی و اسلامی و پرورش روحیه خلاقیت و نوآوری، کاهش افسردگی در کودکان و نوجوانان و جایگزینی آن با شادمانی و افزایش اعتمادبه‌نفس از دیگر برنامه‌های ما خواهد بود.

وی افزود: این برنامه‌ها به کمک اجرای قصه‌خوانی، نقالی، پرده‌خوانی، تعزیه، شبیه‌خوانی، نمایش عروسکی، پخش فیلم کودک و نقد و تحلیل آن با کمک کودکان و نشست‌های هفتگی خواهد بود.

باغبان‌باشی تأکید کرد: کارگاه‌های بازیگری، عکاسی، فیلم‌سازی با موبایل، نویسندگی خلاق، ساخت عروسک نمایشی، عروسک‌گردانی، صداپیشگی، نمایش عروسکی، پرورش بیان و آموزش شعرخوانی، دکلمه و سخنرانی در این آموزشگاه آموزش داده می‌شود.

وی همچنین گفت: سه کارگاه ویژه اجرایی ازجمله سایکودراما، نمایش خلاق، آموزش شهروند نمونه و فعال با وانمود سازی، مستندسازی و بازسازی موقعیت با استفاده از تکنیک‌های هنر نمایش را آموزش می‌دهیم.

رئیس آزاد سینمایی و هنرهای نمایشی تماشاخانه در پایان گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام به دفتر این آموزشگاه واقع در خیابان طالقانی شرقی، کوچه لاله، دبیرستان غیرانتفاعی شهید قنواتی پور مراجعه و یا با شماره تلفن‌های 43553090 و یا 4353320 تماس حاصل کنند.

برچسب ها: هنرجویان ، رامهرمز
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار