مديرعامل سازمان زيباسازي شهرداري اهواز گفت: پل پياده‌راه طبيعت كه پارك لاله را به پارك ساحلي كيانپارس متصل مي‌كند، پيش از فرارسيدن نوروز 92 به بهره‌برداري مي‌رسد. "> بهره‌برداري از پل پياده‌راه طبيعت
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۱ - ۰۷:۲۲

مديرعامل سازمان زيباسازي شهرداري اهواز گفت: پل پياده‌راه طبيعت كه پارك لاله را به پارك ساحلي كيانپارس متصل مي‌كند، پيش از فرارسيدن نوروز 92 به بهره‌برداري مي‌رسد.

به گزارش شوشان به نقل از ایسنا، ارسلان شهني اظهاركرد: عمليات تغيير كاربري، بهسازي، طراحي و اجراي مجدد اين پل كه در كنار پل سوم كيانپارس قرار دارد و حامل خط لوله آب است، آغاز شده است.

وي با بيان اين‌كه عمليات تغيير كاربري پل تا كنون 30 درصد پيشرفت داشته است، ادامه ‌داد: سه لايه رنگ‌آميزي به طول 17هزار متر، جوشكاري 200 تا 300 نقطه از قطعات متعدد پل براي تقويت سازه و نصب شبكه فلزي بر روي دو هزار و 700 تا سه هزار مترمربع از مساحت پل از جمله اقداماتي است كه براي آماده‌سازي پل طبيعت برنامه‌ريزي شده و در حال انجام است.

مديرعامل سازمان زيباسازي شهرداري اهواز افزود: همچنين كف‌پوشي از جنس مخصوص با طراحي خاص به ميزان دو هزار و 700 تا سه هزار مترمربع كف پل پياده‌راه را خواهد پوشاند. تامين روشنايي پل طبيعت نيز در دستور كار قرار دارد.

شهني گفت: پل طبيعت از هر دو طرف داراي چهار ورودي است كه به عنوان راه‌پله از آن‌ها استفاده مي‌شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار