اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۴۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷
مدیر مهندسی شرکت گاز استان خوزستان گفت: در سال گذشته 4000 کیلومتر پروژه گازرسانی به روستاهای استان خوزستان را در دستور کارداریم و امیدواریم به وعده‌های خود عمل کنیم.
مدیر مهندسی شرکت گاز استان خوزستان گفت: در سال گذشته 4000 کیلومتر پروژه گازرسانی به روستاهای استان خوزستان را در دستور کارداریم و امیدواریم به وعده‌های خود عمل کنیم.

به گزارش خبرنگار ما از بندر هندیجان، جاسم اکرش مدیر مهندسی شرکت گاز استان خوزستان در جلسه افتتاح پروژه گازرسانی به روستاهای هندیجان اظهار داشت: هفته دولت را به همه عزیزان تبریک عرض می‌کنم و ان‌شاءالله هفته پر خیروبرکتی برای همه باشد و سالروز شهادت شهید باهنر و شهید رجایی را تسلیت می‌گویم امیدواریم که بتوانیم از خصوصیات اخلاقی و تقوای این دو بزرگوار درس بگیریم.

برای گاز رسانی به تمام روستاهای خوزستان به وعده خود عمل می کنیم. وی افزود: در بخش روستایی سال گذشته تقریباً 4000 کیلومتر پروژه گازرسانی به روستاهای استان را طراحی و در دستور کارداریم و در ترکیب جدید امسال 461 روستا در سطح استان هم‌زمان در حال اجراست.

برخی روستاهای هندیجان گاز رسانی شدند

مدیر مهندسی شرکت گاز استان خوزستان بیان کرد: امروز به مناسبت هفته دولت پروژه افتتاح گازرسانی به روستاهای هندیجان جنوبی ( دریهک،دهملا کوچک،سرخره عُلیا،سرخره سفلی) با 29000 متر شبکه‌گذاری، 300 خانوار تحت پوشش، 260 تعداد انشعاب و مبلغ بودجه دو میلیارد و هشت‌صد میلیون تومان به بهره‌برداری رسید و مردم عزیز این منطقه محروم می‌توانند از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شوند.

به مناسبت هفته دولت از کارمندان نمونه و خبرنگاران فعال تقدیر و تشکر می کنیم.  سید مهران رفیعی فرماندار هندیجان در این جلسه اظهار داشت: در گازرسانی به روستاهای هندیجان هیچ مشکلی نخواهیم داشت و انشاءلله به‌زودی همه روستاهای هندیجان گازرسانی می‌شوند.

وی افزود: به مناسبت هفته دولت بعد از گازرسانی به این روستاها، بهی سازی و آسفالت روستای چم کنار را در دستور کارداریم و در ادامه در شهر هندیجان زمین چمن مصنوعی که به همت بخش خصوصی ساخته‌شده و ایستگاه آتش‌نشانی جدید هندیجان جنوبی را افتتاح می‌کنیم.

فرماندار هندیجان بیان کرد: در بعدازظهر امروز نیز در سالن خلیج‌فارس هندیجان از کارمندان نمونه و خبرنگاران فعال تقدیر و تشکر می‌کنیم و در پایان، نشست خبری با اصحاب خبری و خبرگزاران جلسه برگزار خواهیم کرد.

وی گفت: هفته دولت فرصت بسیار مناسبی جهت ارائه گزارش عملکرد و اقدامات صورت گرفته توسط مسئولین و نهادهای دولتی به مردم می‌باشد. از تمام رسانه‌ها و خبرنگاران زحمت‌کش شهرستان هندیجان در انعکاس مطالب و دستاوردهای خدمت‌گزاران مردم تشکر و قدردانی می‌کنم.
گزارش از صادقی

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار