شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۴۸۳۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۷
مدیرکل سابق ارشاد خوزستان: بازنشسته نشدم
مدیرکل سابق ارشاد خوزستان دیگر بار با حکم وزیر ارشاد دومین مدیرکلی خود را در منطقه ی آزاد اروند تجربه خواهد کرد

شوشان: همایون قنواتی پس از کنار رفتن از مدیریت ارشاد خوزستان ، مدیرکلی دیگری را در استان تجربه می کند. وی پس از رکود طولانی فرهنگ و هنر خوزستان در دولت های دهم و نهم ، با حکم وزیر ارشاد در مسند عالی ترین مقام فرهنگ و ارشاد خوزستان قرار گرفت و با قدم نهادن دراین وادی، مجموعه ی فعالیت های فرهنگی و هنری در خوزستان احیا کرد.

به گزارش شوشان ، وی دیگر بار با حکم وزیر ارشاد دومین مدیرکلی خود را در منطقه ی آزاد اروند تجربه خواهد کرد و با گام نهادن به این منطقه ی مهم و استراتژیک به تحولات فرهنگی ، هنری در شمال غربی خلیج فارس جانی تازه می بخشد.همایون قنواتی تنها کسی است که در دولت یازدهم دو مدیرکلی را در حوزه ی فرهنگ و ارشاد اسلامی تجربه کرد و این امر نشان از اعتماد و اطمینان شخص وزیر به وی می باشد. 

همگان کسب عنوان " پایتختی کتاب ایران " ، که خوزستان در زمان تصدی گری همایون قنواتی بر مجموعه ی فرهنگی،هنری در این استان کسب کرد، را فراموش نخواهند کرد و امیدواریم با حضور وی ، منطقه ی آزاد اروند علاوه بر منطقه آزاد تجاری، در فرهنگ و هنر نیز خوش بدرخشد. 

گفتنی است همایون قنواتی در گفتگویی با شوشان ، خبر بازنشستگی خود را تکذیب کرد. 
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
comment
0
0
comment منطقه آزاد چیه که مدیرکل ارشاد بخواهد !!؟؟؟
اینجوری که بنفعش شد که !!!
comment
علیرضاگشتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
comment
0
0
comment سلام. بد نیست درحاشیه خبرتان این را اضافه کنید که فرد مذکور ( جناب دکترمهندس!) از سمت قبلیشان تعلیق شدند و هنوز پرونده ایشان در شورای اداری کشور مفتوح است. ماشاالله به مدیران لایغی ! که حاضر به ترک خدمت در هیچ شرایطی نیستند.مرحبا[...] !
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار