شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۴۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸
عباسی:

مدیر عامل تیم سیاه جامگان گفت: از بودن در این فوتبال کثیف که به راحتی حق بعضی تیم ها خورده می شود خسته شده ام، در صورتی که خریداری پیدا شود امتیاز تیم را واگذار خواهیم کرد.
علی عباسی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش ،درخصوص بازی این تیم با استقلال اظهار کرد: بازی خوبی را از هر دوتیم در این مسابقه شاهد بودیم، به خصوص جوانان ما در این بازی نمایش خوبی را از خودشان ارائه دادند در نیمه دوم با تغییر تاکتیک توانستیم توپ و میدان را در اختیار بگیریم در صورتی که مهدی رحمتی درون دروازه استقلال نبود با اختلاف چند گل می توانستیم این تیم را شکست دهیم، البته تیم استقلال بعد از گلی که توسط کاوه رضایی به ثمر رساند در لاک دفاعی فرو رفت و با این حربه توانست 3 امتیاز بازی را از آن خودش کند. امروز تمام ایران نمایش عالی تیم سیاه جامگان مقابل استقلال را از تلویزیون و استادیوم مشاهده کردند از عملکرد بازیکنان تیمم رضایت کامل دارم.



وی درمورد داوری این بازی گفت: به شدت به عملکرد داوری در این مسابقه معترضم برایم جای سوال است در بازی با تراکتور در هفته هفتم لیگ برتر در دقیقه یک بازی حسین زرگر مانند صحنه ای که امروز برای بازیکن تیم ما اتفاق افتاد را برای تراکتوری ها ضربه پنالتی اعلام کرد سبب شد در آن مسابقه بیش از 80 دقیقه ده نفره بازی کنیم اما در صحنه امروز داور به راحتی از پنالتی گرفتن برای تیم ما گذشت کرد و چنین اشتباهاتی سبب می شود شیرازه یک تیم از هم پاشیده شود.

عباسی ادامه داد: من نمی گویم داوری ها در این چند هفته اخیر بر علیه تیم ما بوده است اما کمیته داوران می تواند با گذاشتن کلاس توجیهی داوران را آگاه تر کند تا در ادامه فصل دیگر شاهد چنین داوری های ضعیفی در لیگ شانزدهم نباشیم. از طرفی به صحنه گلی که تیم استقلال به ثمر رساند معترضم و گمان می کنم داور بی دلیل خطای بازیکن تیم ما را اعلام کرد همین عامل سبب شد تا دروازه تیم از روی ضربه کاشته باز شود،بهتر است کارشناسان داوری در مورد قضاوت داور اظهار نظر کنند.جای تاسف دارد که کمیته داوران برای بازی به این بزرگی داوری را انختاب می کنند که از تجربه کافی برخوردار نیست به شخصه می توانم تنها دلیل قضاوت ضعیف داور را ترسیدن از نام و نشان استقلال بیان کنم.

مدیرعامل تیم سیاه جامگان درمورد اینکه آیا داوری ها در این چند هفته اخیر به ضررتیم سیاه جامگان بوده است یا خیر، تصریح کرد: من نمی توانم پاسخ دقیقی به سوال شما بدم اما در چند هفته به ضرر تیم قضاوت کردن به طور حتم شائبه هایی را مبنی بر نتیجه نگرفتن یک تیم در لیگ برتر روشن می کند.

عباسی درباره اینکه آیا واگذار کردن این تیم به شخص یا نهاد دیگر صحت دارد یا خیر، گفت: در بین ۱۶ لیگ برتری فقط ما شخصی هستیم. حامی مالی آوردیم و فدراسیون قراردادمان را لغو می کند. من تا امروز ۶ سال زندگی ام را گذاشته ام و از لیگ دو تیم را به اینجا آوردم ،به عنوان مدیرعامل این تیم دیگر کشش ندارم. ضمن اینکه از بودن در این فوتبال کثیف که به راحتی حق بعضی تیم ها خورده می شود خسته شده ام در صورتی که خریداری پیدا شود امتیاز تیم را واگذار خواهیم کرد.

وی درخصوص سرمربی تیم سیاه‌جامگان که گفته بود از باشگاه جدا می‌شود، گفت: 100 درصد کاظمی در تیم سیاه جامگان می ماند و با قدرت به کارش در این تیم ادامه می دهد از همین جا به شما اعلام می کنم تا زمانی که فرهاد کاظمی در باشگاه سیاه جامگان باشد ما هم سعی می کنیم مشکلات را برطرف کنیم تا وی بدون دغدغه بتواند در ادامه فصل نتایج بهتری را کسب کند.

عباسی در پایان در پاسخ به این سوال که ایا برای تیمش پاداش در نظر خواهد گرفت یا خیر، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه هم اکنون تیم ما با مشکلات شدید مالی دست و پنجه نرم می کند نمی توانم برای بازیکنان پاداشی در نظر بگیرم.
برچسب ها: عباسی ، واگذار ، امتیاز
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار