اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۵۰۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳
شهردار اهواز:
در این بازدید سیدخلف موسوی با اشاره به آخرین وضعیت زیرگذر شریعتی گفت: عملیات زیر سازی پروژه تا خیابان کرمی خراط به اتمام رسیده و عملیات جدول گذاری نیز تا دو روز آینده به اتمام می رشد.
شوشان: شهردار اهواز، هوشنگ شیرمردی وجمشید سلحشور رئیس و عضو شورای اسلامی شهر اهواز از پروژه پل زیرگذر شریعتی بازدید کردند.

شهردار اهواز: زیرگذر شریعتی بزودی به بهره برداری می رسد

در این بازدید سیدخلف موسوی با اشاره به آخرین وضعیت زیرگذر شریعتی گفت: عملیات زیر سازی پروژه تا خیابان کرمی خراط به اتمام رسیده و عملیات جدول گذاری نیز تا دو روز آینده به اتمام      می رسد. عملیات حفاری، احداث چاه و نصب پمپ های مکنده آب جهت جمع آوری و هدایت آبهای سطحی و زیرزمینی نیز در حال انجام است.

وی در ادامه با ارائه گزارشی از مهمترین اقدامات انجام شده در پروژه زیرگذر شریعتی گفت: جهت اجرای  سایت شماره 2 این پروژه در رمپ شرقی، بیش از 1200مترمکعب عملیات خاکبرداری زیرعرشه ی دوم و 2000 مترمکعب سرباره ریزی کف پروژه اجرا شد و پس از  آرماتوربندی به حجم 67 تن میلگرد، عملیات بتن ریزی نیز به میزان 1050 مترمکعب صورت گرفت.

شهردار اهواز افزود: با شروع عملیات احداث باند کندرو در امتداد مسیر زیرگذر ضلع جنوبی، 1500 مترمکعب خاکبرداری صورت گرفت و پس از آن نیز عملیات سرباره ریزی به میزان 1000 مترمکعب و  بیس ریزی به حجم 400 مترمکعب اجرا شد.

 وی همچنین از اجرای عملیات جدول گذاری  به میزان 2000 مترطول، کفپوش و پیاده روسازی به میزان 500 مترمربع و کفپوش آیلند وسط نیز به متراژ 700 مترمربع  خبر داد و تصریح کرد: عملیات فوق الذکر ظرف مدت 50 روز انجام شده است.

سیدخلف موسوی در پایان این بازدید از تلاشهای شبانه روزی پرسنل و اکیپهای مستقر در پروژه تشکر و ابراز امیدواری کرد: پل زیرگذر شریعتی بزودی به بهره برداری می رسد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
comment
0
0
comment سلام .این که نشد از پس تملک چند پلاک برنیامدند تا این که پروژه به این شکل هندسی زیبا به اتمام برسه آفرین بر مسوولین محترم شهرداری وشوراو...
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار