استاندار خوزستان از تعطيلي ادارات اين استان در روز پنجشنبه خبر داد.

"> آیا پول ناهار تامین شده ؟
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۴

 

استاندار خوزستان از تعطيلي ادارات اين استان در روز پنجشنبه خبر داد.

 

سيدجعفر حجازي با اعلام اين خبر گفته : بر اساس تصميم‌گيري‌هاي انجام شده، ادارات استان خوزستان پنجشنبه‌ها تعطيل مي‌شوند. وي افزود: اين تصميم از هفته آينده (جاری) اعمال مي‌شود و به اين ترتيب ادارات استان در روز پنجشنبه تعطيل است.

لازم به ذکر است اواخر آبان ماه سال جاری ذره بین، خبر از تعطیلی پنجشنبه ها از اول آذر داده بود. اعلام این خبر پس از یک و ماه اندی پس از زمزمه های فرواوان در این زمینه حکایت از متقاعد شدن استاندار خوزستان بدنبال واکنش ها و نظرات مردم خوزستان در خصوص تعطیلی پنجشنبه داردکه در واپسین ماه های دولت دهم این اقدام را برای جلب رضایت آنان انجام شد.

گفتنی است حجازی پیش از این تعطیلی پنجشنبه ها را در خوزستان به دلیل مخالفت دیوان عدالت اداری و ضرورت وحدت رویه در تمام استان ها، منتفی اعلام کرده بود. به گفته حجازی در صورت تعطیلی پنجشنبه ها، شروع ساعت کاری از روز شنبه تا چهارشنبه 6:45 دقیقه و پایان کار اداری نیز 15:15 دقیقه خواهد بود.

وی تصریح کرده بود تغییر ساعت کاری تبعاتی به همراه دارد که از جمله این تبعات بحث ناهار کارمندان است که با توجه به وضع موجود اعتبارات که بسیاری از دستگاه های اجرایی حتا توان پرداخت اضافه کاری و دیگر حقوق و مزایای کارمندان را ندارند، امکان پذیر نیست.از سویی تابستان امسال برای سومین سال متوالی روزهای پنجشنبه در خوزستان تعطیل اعلام شده بود.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار