شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۵۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹
برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا؛
تیم ملى اسکیت هاکى ایران، آبان ماه سال جارى و در هر دو بخش بانوان و آقایان، به هفدمین دوره رقابت هاى آسیایى که در شهر لى شوى چین برگزار خواهد شد، اعزام مى گردند.
 تیم ملى اسکیت هاکى بانوان، پیش از این توانسته بود در سال ١٣٩١ مقام سوم همین رقابت ها را کسب نماید. در بخش مردان نیز، این تیم تا کنون توانسته به عناوین نائب قهرمانى و سومى آسیا، دست پیدا کند.

این تیم از اوایل فروردین ماه سال جارى، در اردوهاى مستمر ملى قرار داشته و خرداد ماه امسال، به رقابت هاى جهانى این رشته در شهر آسیاگو ایتالیا اعزام شده است.

تیم بانوان ایران براى اولین بار در رقابت هاى جهانى حضور یافت و فارغ از نتایج کسب شده، توانست تجربه خوبى به دست آورد تا به صورت هدفمندتر در رقابت هاى آسیایى حضور یابد. در این میان دعوت از مربى فرانسوى، مارینا فاگواگا، خود نقطه عطفى در برگزارى این اردوها بود. وى از شهریور ماه به عنوان مربى در کنار کادر مربیان داخلى قرار گرفت و پایان مهرماه نیز مجدد به این تیم مى پیوندد تا هدایت آن را در این رقابت ها به عهده داشته باشد. گفتنى است کادر مربیان بانوان را خانم ها ملیحه خرم باقرى به عنوان مربى فنى و صبا ولدخانى به عنوان مربى بدنساز، تشکیل مى دهند.



در بخش مردان نیز، تیم ملى براى سومین بار در خرداد ماه امسال به رقابت هاى جهانى اعزام شد و توانست رتبه چهاردم جهان را با دو پله صعود نسبت به سال هاى قبل، از آن خود کند. این تیم در حال حاضر با مربیگرى کریس مولر آلمانى، مشغول آماده سازى خود مى باشد و هفته دوم آبان ماه، به این رقابت ها اعزام خواهد شد. سرمربیگرى این تیم را کاوه صدقى بر عهده دارد.

برچسب ها: هاکی ، آسیا ، قهرمانی
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار