شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۵۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴
مدیریت محترم پایگاه خبری شوشان
با سلام و احترام

 در پاسخ به مطلب « بلاتکلیفی بیشتر از 180 دانشجوی فاقد مجوز دانشگاه آزاد ایذه »مطالب زیر جهت تنویر افکار عمومی اعلام می گردد. لذا خواهشمند است طبق قانون همکاری لازم را در انتشار مطلب مبذول فرمایید.

1- دانشگاه آزاد اسلامی با سابقه 36 سال خدمت رسانی شفاف در عرصه ی آموزش عالی به عنوان یکی از بارزترین ثمرات نظام مقدس جمهوری اسلامی در این حوزه ارزشمند بوده و مبنای کار در این مجموعه عظیم رعایت دقیق آیین نامه ها و مقررات ابلاغی وزارت علوم بوده که دانشگاه آزاد اسلامی سرلوحه کاری خود را حرکت در راستای کیفیت بالای آموزشی قرار داده است و چه بسا دانشجویان اندکی که در این سال ها به دلیل پایبندی دانشگاه آزاد اسلامی به قوانین و مقررات آموزش عالی از تحصیل باز مانده و چه بسیار دانشجویانی که به دلیل پایبندی به همین قوانین و مقررات در حال حاضر جزء نخبگان و اساتید دانشگاه های دولتی و آزاد در سراسر کشور با درجات عالی دانشیاری و استادی می باشند.

2- اگر مسئولی در دانشگاه آزاد اسلامی دچار لغزش و اشتباه در رعایت قوانین و مقررات شود یقیناً

ابزارهای نظارتی این مجموعه که به صورت مستمر عملکرد مدیران را رصد می نمایند برابر مقررات با آن ها برخورد خواهند کرد.

3- در خصوص دانشجویان یاد شده در پایان هفته ی سوم ترم تحصیلی ثبت نام بدون آزمون ار سوی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی متوقف شد (مطابق آیین نامه آموزشی و گذشت 16/3 از شروع کلاس ها ) اما متاسفانه مسئولان وقت واحد ایذه در آن زمان بدون هماهنگی با سازمان مرکزی از متقاضیان ثبت نام نموده اند. این در حالی که میبایست جهت ثبت نام دانشجویان از مرکز آزمون سند پذیرش  درخواست می شد که البته قبلاً طبق بخشنامه های صادره سازمان مرکزی در مورد عدم پذیرش تذکرات لازم داد شده بود .

4- با توجه به قانون گرایی و پرهیز از هرگونه اقدام غیر قانونی و سلیقه ای مسئولین و ضمن تأکید برخورد با متخلفین از سوی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی ، مسئولین وقت واحد ایذه از سمت خود برکنار و البته مشکل این دانشجویان نیز از مجاری قانونی و ذیربط پی گیری،  با مساعدت ریاست دانشگاه آزاد اسلامی در آینده نزدیک برابر ضوابط و مقررات شاهد رفع مشکل باشیم.

لذا در پایان انتظار می رود ضمن سعه صدر از سوی مدیران خبرگزاری و دانشجویان محترم در رابطه با موضوع فوق منتظر نتیجه پیگیری ها از سوی مراجع ذیصلاح بر مبنای قوانین و مقررات باشیم تا اطلاع رسانی مناسب جهت اعلام نتیجه از سوی مسئولین دانشگاه صورت پذیرد .

روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایذه


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار