شوشان / عبدالرحمن نیک سرشت

"> شبه رهبران // اندر حکایت هتاکی به مالک اشتر امام
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۱

 

شوشان / عبدالرحمن نیک سرشت

 

در زمانی فرعون کافری بود که نقش ماری بر پرده داشت و هرگاه مردم به اعتراض او مطالباتی داشتند مار را از پرده به جادو و جنبل بیرون می آورد و مردم را دنبال می کرد و هرچه مردم دست به فرار می شدند مار هم بزرگ و بزرگتر می شد تا اینکه تبدیل به اژدهای مهیبی می گشت. روزی روزگاری کودکی فهیم متوجه این راز گشت و به نزد فرعون رفت که در دستش چوب دستی کوچکی بود فرعون مار را از پرده بیرون آورد و به طرف کودک حمله ور کرد، اما کودک از مار نترسید و با همان ترکه کوچک به مقابله آنها پرداخت به گونه ای که مار را به عقب نشینی وا داشت و آن را در پرده منکوب ساخت و بعد فریاد زد ای مردم این مار کوچک در پرده بزرگیش را از فرار شما تغذیه می کند.

متاسفانه امروز بداخلاقی های افرادی مشخص برای دست یابی به قدرت سیاسی اقدام به ناسزا گویی افرادی می کنند که خدمات چشمگیر آنان در این ملک روشن است بلاخص جناب آقای سردار محسن رضایی که سال گذشته فرزندش به طرز مشکوکی در خاک اجنبی کشته شد و همزمان با این مصیبت رهبر فرزانه انقلاب برای ایشان پیام تسلیت روشنی را مخابره نمود و بعد از در تشیع جنازه فرزند ایشان تمام مسئولین لشکری و کشوری و امنیتی و علمای بزرگ، شرکت یافتند. منجمله سردار قاسم سلیمانی فرمانده لشکر قدس تعزیه گردان این سوگواری بود و علمایی چند به پاس همدردی با آقای دکتر محسن رضایی ابراز همدردی و برپایی مجالس ترحیم شکوهمندی نمودند . در استان خوزستان جناب حضرت آیت اله موسوی جزایری دام الظه و العالی که مجلس ترحیم بزرگی را ترتیب دادند و تمام علما به پاس همدردی با ایشان به تبعیت از رهبر معظم انقلاب ابراز همدردی نمودند .

مزید بر این ماه گذشته در سمینار بزرگ ولایت، ایشان به دعوت حضرت آیت اله جزایری و به دعوت دبیرخانه کنکره برای سخنرانی دعوت شدند که مورد استقبال گسترده حضرت آیت اله شفیعی زید اظه العالی قرار گرفت به گونه ای که وقتی مجری سمینار از دکتر رضایی به عنوان مدعو یا میهمان نام برد آیت اله شفیعی اعتراض کردند و فرمودند: آقا محسن میزبان این سمینار است از میهمان که مورد احسن و خوشامد شرکت کنندگان واقع گردید .

چگونه می شود شخصی که ماهیتش برای بزرگان این استان زیاد روشن نیست در جلسه ای با الفاظ رکیک و سخیف مالک اشتر ولایت را فتنه گر می نامند آیا شما قضاوت کنید که فتنه گر کیست؟ و این فرا رهبران و آیا شبه رهبران کیستند که معیار فتنه گری را جدا از معیار رهبری تعیین می کنند به اعتقاد من مدعی العموم یعنی دادستان کل کشور باید بدون هیچ شکایتی این اشخاص را مورد پیگیری قرار دهند تا کسی جرات نکند مانند مار پرده فرعون روز به روز بزرگ شود تا به اژدهای مهیب تبدیل شود.

 

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار