30 کارگر از بخش تنظیف شهرداری شوشتر اخراج شد و این امر باعث اعتراض از سوی کارگران شهرداری شده است "> اخراج 30 کارگر از شهرداری شوشتر !
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۰

30 کارگر از بخش تنظیف شهرداری شوشتر اخراج شد و این امر باعث اعتراض از سوی کارگران شهرداری شده است

به گزارش شوشان به نقل از فارس، بر اساس پیمان منعقد شده با پیمانکار حمل زباله شهرداری شوشتر که به تأیید شورای اسلامی شهر نیز رسیده است پیمانکار موظف شده است که برای انجام امورات خود با نیروهای بومی استفاده ولی در این پیمان قید نشده است که باید با همین نیروهای موجود همکاری کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر ظهر امروز در حاشیه برگزاری جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار داشت: به جد مشکل کارگران شهرداری را پیگیری می‌کنیم و پیمانکار حق نداشته است نیروهای موجود را تعدیل کند.

حمید سالم‌پور خاطر نشان کرد: اخراج 30 نیرو از بخش تنظیف بدون هماهنگی با شورای اسلامی شهر و شهرداری انجام شده است و این مشکل را حتما پیگیری جدی خواهیم کرد.

وی با اشاره به شرایط کنونی شهرداری شوشتر افزود: پیمانکاران نباید چنین ریزش و تعدیل نیروهایی در دستور کار قرار دهند زیرا چنین اقداماتی تنها برای مدیریت شهری مشکل آفرین می‌شود.

سالم‌پور با اشاره به اینکه باید در اسرع وقت برای هتل شوشتر چاره اندیشی شود، خاطر نشان کرد: باید در این باره در کمترین زمان ممکن اقداماتی را انجام دهیم و به این دلیل اتلاف وقت تنها به زیان شهر شوشتر خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر تاکید کرد: برای اجرای قانون و ارائه مدارک مالی مستاجر هتل جهانگردی شوشتر بیش از 20 روز به وی فرصت داده شد و زمانی که در این باره هیچ اتفاق خاصی رخ نداد شهرداری شوشتر از مقام قضایی درخواست اجرای حکم و پلمب هتل را کرد و به این دلیل هتل پلمب شده است.

وی افزود: در تلاش هستیم تا روند بررسی موضوع و رسیدگی به مشکلات در کمترین زمان ممکن انجام شود و در این باره فرصت‌های پیش از سال‌ نو بسیار مغتنم هستند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار