شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۵۶۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۹
سرپرست دانشکده علوم پزشکی بهبهان برکنار شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با برکناری رئیس سابق دانشکده علوم پزشکی بهبهان، در حکمی امین محمدپور را به عنوان سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی بهبهان منصوب کرد.

 طی حکمی از سوی اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز امین محمدپور بعنوان سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی بهبهان منصوب شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در حکم خود خطاب به سرپرست جدید دانشکده علوم پزشکی بهبهان خاطرنشان کرده است: نظر به تعهد و تجربه اجرایی و به استناد بند 5 از ماده 2 مصوبه سیاست‌ها و ضوابط اجرایی آموزش عالی در عرصه سلامت جمهوری اسلامی مصوب هفتصد و شصت و دومین جلسه شورایعالی انقلاب فرهنگی و با عنایت به مکاتبات معاونت برنامه ریزی، هماهنگی، حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی به شماره 665/130/د مورخ 26 مهرماه به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی بهبهان منصوب می‌شوید تا با یاری خداوند متعال و رعایت جوانب قانونی نسبت به انجام امورمحوله اقدام کنید.

تغییر رئیس دانشکده علوم پزشکی بهبهان، 24 ساعت بعد از انتشار گزارش انتقادی خبرگزاری فارس از وضعیت رقت‌بار مدیریتی در این دانشکده با عنوان« بیمارستانی که بوی تعفن می‌دهد/ حضور پرستار بر بالین بیمار به جای پزشک متخصص!» انجام می‌شود که با استقبال گسترده مردم این شهر روبرو شد.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
comment
0
0
comment مسئولیت مستقیم دانشکده ها زیر نظر معاونت [...] دانشگاه است . چرا این معاونت که وضعیت آموزشی و دانشکده ها را به این حد ضعیف تنزل داده عزل نمی شود. آیا رابطه فامیلی و همشهری بودن ایشان اینهمه باید در حفظ ایشان موثر باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار