این اظهار نظر از دکتر حجازی که خود از جامعه دانشگاهی به حساب می آید و همواره بر اتخاذ تصمیمات در حوزه کارشناسی تاکید دارد بسیار بعید بود.  "> آقای استاندار ؛ ماست را سیاه نبینیم
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۰

این اظهار نظر از دکتر حجازی که خود از جامعه دانشگاهی به حساب می آید و همواره بر اتخاذ تصمیمات در حوزه کارشناسی تاکید دارد بسیار بعید بود. 

اظهارات تامل برانگیز حجازی استاندار خوزستان در شورای حفاظت کیفی کارون مبنی بر اینکه پل سیاه اهواز را سفید کنید ما را به یاد این ضرب المثل تاریخی انداخت که ماست را سیاه نبینیم! پل سیاه یکی از نمادهای ورود مدرنیته به جنوب کشور است و با تاریخ راه آهن در ایران گره خورده است. سیاهی این پُل در حال حاضر به یک پدیده میراثی و تاریخی تبدیل شده است.

انتظار می رود از مقامات عالی استان که با تامل و تدبر بیشتری به ارائه طریق پردازند. تا در شرایطی که شورای شهری وجود خارجی ندارد که انتقال دهنده انتقادات و مطالبات اجتماعی شهروندان باشد بر اساس تدابیر شخصی تصمیمات گرفته نشود که هزینه آن را عموم جامعه بپردازند و جبران کردن آن غیرممکن باشد.

امیدواریم سرنوشت درختان پارک های یکی از شهرها! و مجسمه جهان پهلوان تختی و نیز رنگ آمیزی خیابان امام گریبان پل سیاه و تاریخی اهواز را نگیرد. بد نیست قبل از اعلام تصمیمات در حوزه های تخصصی شهری از کارشناسان و متخصصان امر نظرخواهی کنند. این اظهار نظر از دکتر حجازی که خود از جامعه دانشگاهی به حساب می آید و همواره بر اتخاذ تصمیمات در حوزه کارشناسی تاکید دارد بسیار بعید بود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار