کمتر از یک ماه تا مرحله ی دوم هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در خوزستان باقی مانده است. شمارش معکوس برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در برخی از شهرهای خوزستان آغاز شده است. "> ماراتن کاندیداهای آبادان در دور دوم
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۵:۵۰

کمتر از یک ماه تا مرحله ی دوم هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در خوزستان باقی مانده است. شمارش معکوس برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در برخی از شهرهای خوزستان آغاز شده است.

غلامرضا شرفی:

کاندیدای جبهه متحد اصول‌گرایان و جبهه پایداری در آبادان و از یادگاران هشت سال دفاع مقدس است. او می گوید : من آغوشم را به وسعت انسانیت به سوی همه باز می‌کنم و اگر به‌ عنوان نماینده مردم در مجلس رأی نیاورم به‌عنوان هم‌مرزی، هم‌وطن و هم‌خون در کنار دیگر کاندیدای رقیب خود نشسته و آنها را چون برادر خود می‌دانم. اگر به‌عنوان نماینده مردم در مجلس رأی مکفی را نیاوردم حداقل دلم می‌خواهد به وسعت یک نقطه مشترک کوچک انسانی و یا جغرافیایی در کنار همدیگر بمانیم. مردم بی‌بضاعت در آبادان همچنان متوقف مانده و به رشد نرسیده‌اند، مناطقی همچون سده، سلیج، ذوالفقاری و روستاهای اروند، چوئبده و منیوحی همچنان در فقر هستند و با مشکلات بسیاری گریبانگیر؛ با توجه به اینکه باید در نظر داشت، “آبادان را بهشتی جاویدان بدانیم” باید در راستای رساندن آبادان به شأن و منزلت واقعی‌اش تلاش کرد.

سید حسین دهدشتی :

تنها بازمانده نمایندگان دوره هشتم مجلس شورای اسلامی از آبادان است. متولد1346آبادان است. فرزند مرحوم آیت الله سید محمدکاظم دهدشتی دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم علوم آزمایشگاهی و مدرک دکترای پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی اهواز است. دبیر کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، نائب رئیس فراکسیون مناطق مرزی، دبیر مجمع نمایندگان استان خوزستان و عضو هیأت رئیسه فراکسیون اقتدار ملی را در کارنامه خود دارد. حضور فعال در مجلس شورای اسلامی و استفاده از ابزارهای قانونی و نظارتی در تذکر به رییس جمهور- وزیر نیرو- آموزش و پرورش- ارشاد - نفت - ورزش و جوانان - علوم و تحقیقات- کشاورزی-صنایع - بهداشت و درمان- طرح سوال از رییس جمهور، وزیران نیرو، علوم و تحقیقات،کشاورزی، آموزش و پرورش، رفاه و کار،  اقتصاد و دارایی، کشور، خارجه و راه و ترابری،  تنظیم شکواییه بر علیه وزیر نیرو به علت کشته شدن 6 نفر در فاضلاب آبادان، تنظیم شکواییه بر علیه رییس جمعیت هلال احمر کشور به کمیسیون اصل نود کشور از جمله اقدامات نقادانه و چالشی دهدشتی در دوره نمایندگی مجلس هشتم از آبادان است. دهدشتی همچنین مدیرمسئول هفته نامه پنج مهر می باشد و سابقه کار مطبوعاتی را نیز در کارنامه خود دارد. وی نماینده ای پیگیر و سخت کوش برای آبادانی ها بوده است.

جلیل مختار :

کارشناس ارشد سازمان بهزیستی آبادان. کارشناسی ارشد وی در رشته علوم اجتماعی است. او را باید یکی از پدیده های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی از آبادان دانست. مدرس دانشگاه پیام نور مرکز آبادان به عنوان کاندیدای مستقل وارد عرصه انتخابات شد. وی در صورت راه یابی به مجلس شورای اسلامی می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد. پيگيري گسترش منطقه آزاد اروند به كل آبادان، پيگيري براي ايجاد فرصت هاي شغلي جديد و حفظ فرصت هاي شغلي نيروهاي بومي آبادان، پيگيري توسعه گمرگ و بندر اروندكنار و چوئبده و تلاش براي كاهش تعرفه هاي گمركي به منظور تشويق بازرگانان و سرمايه گذاران، تلاش براي توسعه ورزش همگاني و قهرمان،  حذف موانع اداري كه باعث كاهش درآمد صيادان و لنج داران مي شود، ارتقاي خدمات دستگاه هاي اجرايي در بخش سلامت، درمان و توسعه خدمات تخصصي و فوق تخصصي از مهم ترین اهداف جلیل مختار در صورت پیروزی در مرحله دوم نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از آبادان است. جلیل مختار کاندیدای با برنامه ای است که چند سال کار چهره به چهره و میدانی برای ترسیم امروز رقابت انتخاباتی انجام داده است.

محمد سعید انصاری:

نماینده اول ادوار سوم، چهارم و هفتم مردم شریف آبادان در مجلس شورای اسلامی، معاون امور استان های اداره کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کل کشور، قائم مقام اداره نظارت و ارزیابی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، کارشناس پارلمانی وزارت نفت، استاد دانشگاه، عضو هیات ۳ نفره نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، مدیرمسئول هفته نامه اروند، رییس کمیته تحقیق و تفحص از وزارت نفت، رییس کمیته نفت و گاز کمیسیون انرژی، نایب رییس گروه دوستی پارلمان ایران و کویت، عضو کمیسیون نفت در ادوار سوم و چهارم در کارنامه محمد سعید انصاری دیده می شود.

کاندیدای جبهه متحد اصول گرایان آبادان می گوید: آبادان امروز از نواقص و کمبودهای متعددی رنج می‌برد و مردم از وضعیت نابسامان امکاناتی در شهر ناراضی‌اند. وی ادامه داد: در این چند سال فرصت‌های زیادی در شهر از دست رفت و متأسفانه شاهد پست‌رفت در برخی از زمینه‌ها به ویژه در عرصه اقتصادی و تجاری بودیم. انصاری در ادامه با اشاره به ساختار مدیریتی در سطح شهرستان آبادان در سال‌های اخیر گفت : از آنجا که مجلس در رأس امور است ما اجازه نمی‌دهیم که مدیران نالایق و بی‌کفایت به این شهر تزریق شوند و حق فرزندان این خطه را نادیده بگیرند. انصاری گفت: باید اقتصاد آبادان را پویا و زنده کرد و آن را به مسئولان نیز شناساند. گفتنی است که محمد سعید انصاری و دکتر جواد سعدون زاده نماینده راه یافته از آبادان در مرحله اول به مجلس نهم روابط خوبی با هم دارند و منازل آنان نیز روبروی همدیگر است. حال باید ببینیم که صندلی های آنان نیز در مجلس کنار هم خواهد بود یا خیر؟


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار