شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۲

نشریه راوی خوزستان در ستون صدای مردم نوشت :

محرابی : موزه آبادان با قدمت بیش از ۵۰ سال متاسفانه تبدیل به آغل گوسفندان شده است. این موزه در سال ۱۳۳۸ احداث شد و در سال ۱۳۴۰  به بهره برداری رسید. این موزه یکی از مهمترین بناهای شهر آبادان به شمار می‌رود. در حال حاضر ۵ راس گوسفند در محوطه فضای باز موزه آبادان نگهداری می شود. این موزه مجموعه آثاری از دوران ماقبل تاریخ و تاریخی و آثاری از دوره های متاخر تا دوره قاجاریه را در خود جای داده است.

بی مهری به مسکن مهر دزفول !

مرادی : نزدیک به سه سال از آغاز به کار طرح مسکن مهر منطقه مهرشهر دزفول می گذرد و برخلاف دیگر شهرهای کشور هنوز حتی یک واحد از این پروژه واحدی تحویل متقاضیان نشده است و عملا با توجه به روند در پیش گرفته شده توسط اکثر پیمانکاران سرانجام اتمام این پروژه در هاله ای از ابهام بسر می برد.

ساخت و ساز این پروژه به عهده ده پیمانکار می باشد که از این تعداد فقط چهار پیمانکار بصورت کژدار و مریض هم اکنون مشغول بکار می باشند و سایت کاری شش پیمانکار دیگر به صورت کامل تعطیل می باشد و این در حالی است که درصد پیشرفت یکی از پیمانکارانی که چند ماه است کار خود را به امید دریافت تعدیل و کسب سود بیشتر تعطیل کرده است نود و نه درصد بوده و با انجام برخی کارهای سطحی می تواند واحدهای مسکونی را به متقاضیان خود تحویل دهد.از نکات قابل توجه و تامل در اجرای پروژه مسکن مهر مهرشهر از آغاز تا کنون اعتراضات دائمی تعاونی ها و متقاضیان نسبت به عملکرد نامطلوب پیمانکاران در اجرای صحیح اصول فنی و کارشناسی و نوع مصالح بکار رفته در ساخت و ساز این واحدهای مسکونی است و جالب اینجاست نوع برخی مصالح بکار رفته توسط پیمانکاران در چند مرحله به نوع نازل تر تبدیل شده است.

کنوکارپوس  های مزاحم

مرتضوی : درختچه های کنوکارپوس که در امتداد بخش درون شهری جاده اهواز- بندر امامو در دو سمت باند کندرو این جاده کاشته شده و هر روز رشد بیشتری می کنند، مسبب حوادث زیادی شده اند. در آخرین حادثه یکدستگاه پراید بر اثر کاهش دید توسط درختچه ها، شبانه به عقب یک تریلی پارک شده در همان مسیر برخورد کرده و خسارت سنگینی می بیند. هر چند باید عوامل سرعت زیاد، تاریکی مطلق مسیر و مسئله کهنه ورود ماشین های سنگین به سطح شهر را نیز در این حادثه دخیل دانست، اما رشد بیش از اندازه این درختچه ها در مسیر ترانزیتی اهواز- سربندر خطرات سنگینی را برای عابران در پی دارد. بوِیژه آنکه بعضی از این درختچه ها درست در تقاطع های عابر پیاده رشد کرده اند که عملاً دید عابر را نسبت به وسیله در حال تردد به حداقل می رساند.

سخنان شیرین مسئولین ایذه

حسینی : قطع برق، قطع آب، قطع آنتن تلفن همراه، قطع اینترنت ، پیدا شدن استخر در کف خیابان ها ، ریزش ریز سنگ ها و درشت سنگ ها به درون جاده و در پاره ای موارد بسته شدن جاده، سرریز شدن کانال های آب، نایاب شدن تاکسی،گرفتار شدن دانش آموزان، قطع سیگنال های تلویزیونی و...همگی پس از بارش باران در ایذه قابل مشاهده اند و مسئولین امر هم هر ساله قول حل شدن این مشکلات را در آینده می دهند، اما سخنان شیرین تا به کی؟و بی عمل ماندن تا به کی؟


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار