شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت دیگر تبدیل به عرف شده و کمتر مسئولینی می توان یافت که به دلیل کم کاری های صورت گرفته عذرخواهی کرده باشد اما برای اولین بار در خوزستان این رسم ناپسند توسط فرماندار شادگان شکسته شد و وی از شادگانی ها به خاطر عدم مهار آبگرفتگی در خیابان ها و روستاها ، عذرخواهی کرد. "> از موج مثبت فرماندار شادگان تا اس ام اس های عراقی
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۲

شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت دیگر تبدیل به عرف شده و کمتر مسئولینی می توان یافت که به دلیل کم کاری های صورت گرفته عذرخواهی کرده باشد اما برای اولین بار در خوزستان این رسم ناپسند توسط فرماندار شادگان شکسته شد و وی از شادگانی ها به خاطر عدم مهار آبگرفتگی در خیابان ها و روستاها ، عذرخواهی کرد.

اس ام اس های عراقی در خرمشهر !

نشریه راوی خوزستان: به محض ورود به خرمشهر پیامکی از سوی ایرانسل با زبان عربی و انگلیسی ارسال می شود که آدمی را در بهت و حیرت فرو می برد که اینجا مگر کشور عراق است که ایرانسل پیامد خوشامدگویی و آرزوی اقامت خوش در عراق می دهد ! متاسفانه این نوع پیامک ها به وفور از سوی ایرانسل در این منطقه فرستاده می شود و تاکنون نیز هیچ یک از مسئولین واکنشی نشان نداده است.

حمل دانش آموزان ایذه ای با لودر !

نشریه راوی خوزستان: این سخن فرماندار ایذه را بخوانید : به دلیل بارش شدید باران و آبگرفتگی مجبور شدیم دانش آموزان را با لودر از مدرسه خارج کنیم ! تصویری که از این نوع مدارس در ذهن شما نقش می بنند چیست ؟ مدارس فرسوده ، از رده خارج و ناامن ، اولین مواردی ست که در نگاه اول هر کسی متوجه آن خواهد شد اما از آنجا که گوش شنوایی برای اینجور انتقادات وجود ندارد ما نیز خود را به بی خیالی می زنیم و صرفا به جنبه های مثبت این ماجرا نگاه می کنیم : کشف روش جدید برای حمل و نقل دانش آموزان !  بهتر است تا کشوری این روش حمل و نقل را به نام خود ثبت نکرده ما دست به کار شویم و به نام خود ثبت کنیم.

هیزم به جای گاز !

نشریه راوی خوزستان: وجود مخازن عظیم نفت وگاز در خوزستان می طلبد حداقل ساکنین استان  حسرت استفاده آن را به دل نداشته باشند. متاسفانه طی 5 سال گذشته فعالیت شرکت گاز باغملک به قدری کم رنگ و نادر بوده که بسیاری از مردم به استفاده از نفت، گازوئیل و حتی هیزم روی آورده اند. شاید تعجب آور باشد که جمع کثیری از ساکنین نقاط مرکزی شهر باغملک فاقد انشعاب گاز می باشند و وقتی این امر پیگیری می شود اداره گاز بهانه تراشی می کند.

موج مثبت فرماندار شادگان

نشریه راوی خوزستان: شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت دیگر تبدیل به عرف شده و کمتر مسئولینی می توان یافت که به دلیل کم کاری های صورت گرفته عذرخواهی کرده باشد اما برای اولین بار در خوزستان این رسم ناپسند توسط فرماندار شادگان شکسته شد و وی از شادگانی ها به خاطر عدم مهار آبگرفتگی در خیابان ها و روستاها ، عذرخواهی کرد. صحبت های این مسئول برای شادگانی ها با وجود ناراحتی هایی که از آبگرفتگی حاصل شده بود  واقعا دلنشین است : از مردم شریف شادگان از این بابت پوزش می طلبم . در هر شرایطی حق با مردم است و امیدواریم در آینده با چنین مشکلی مواجه نشویم...


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار