شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۱ - ۰۸:۵۱

عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات خوزستان گفت: تا پایان سال‌جاری 50 هزار عدد تلفن ثابت به ظرفیت شبکه مخابرات این استان افزوده خواهد شد.

عبدالرحمان حری در مراسم تودیع و معارفه رئیس شرکت مخابرات هندیجان اظهار داشت: خوزستان یکی از جنوبی‌ترین استان‌های کشور بوده که با تلاش بسیار توانسته است بیش از یک میلیون تلفن را در اختیار مشترکان خود قرار دهد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر این شرکت در موضوع ADSL و دیتای خانگی نیز تمام تلاش خود را به کار بسته تا بتواند بهترین سرویس‌ها را به مشترکان خود ارائه دهد.

عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات خوزستان خاطرنشان کرد: اکنون این شرکت توانایی اعطای خدمات ADSL به 60 هزار مشترک را داشته و این در حالی است که توانایی خوبی در ارائه این خدمات دارد.

وی ادامه داد: مخابرات خوزستان 100 هزار پست را با استفاده از آخرین متد و تکنولوژی در سطح استان نصب کرده تا بتواند خدمات ارزنده‌ای با کیفیت بالا را به متقاضیان و مشترکان سرویس‌های خود دهد.

حری در ادامه سخنان خود عنوان کرد: مخابرات استان خوزستان در ابتدای سال‌جاری قریب به 40 هزار تلفن ثابت را به ظرفیت خود در سطح استان افزوده و تا پایان سال‌جاری نیز 50 هزار عدد تلفن ثابت دیگر نیز به ظرفیت خطوط خود می‌افزاید.

وی در پایان از تخفیف 50 درصدی ثبت‌نام برای مشترکان جدید خبر داد و گفت: این تخفیف برای متقاضیانی خواهد بود که تلفن ثابت و دیتای خانگی ADSL را همزمان و با یکدیگر تقاضا دهند.

گفتنی است، در پایان این مراسم از زحمات غلامعباس خزائلی تقدیر و شاهپور یاوری به عنوان رئیس جدید مخابرات شهرستان هندیجان معرفی و منصوب شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار