شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۶۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳
بهرام سبحانی با بیان اینکه ورزشگاه نقش جهان هدیه فولاد مبارکه به مردم اصفهان و جامعه ورزشی کشور است، گفت: احتمالا شنبه هفته آینده با حضور معاون اول رییس جمهور ورزشگاه افتتاح خواهد شد.
 مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در نشست خبری در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح ورزشگاه نقش جهان پس از ۲۰ سال اظهار کرد: فولاد مبارکه متعهد شد که مبلغ ۳۰ میلیارد تومان در ورزشگاه نقش جهان سرمایه گذاری کند و این رقم به جز کمک ۱۸ میلیارد تومانی فولاد مبارکه به این ورزشگاه است. این پروژه در مدت دو سال آماده بهره برداری شد و در حال حاضر یکی از مدرن ترین و زیباترین پروژه های ورزشی کشور است.

سبحانی با بیان اینکه تمام سازه های فلزی ورزشگاه آسیب دیده بود و بازسازی شده، ادامه داد: اگر از صفر ورزشگاه را می‌ساختیم کمتر هزینه لازم داشت. هم اکنون ورزشگاه نقش جهان آماده استفاده است، اما همچنان نیازهایی دارد. حدود ۴۵ هزار صندلی در طبقه اول ورزشگاه چیده شده است و در حال تکمیل صندلی های طبقه دوم هستیم.

وی با بیان اینکه این ورزشگاه هدیه فولاد مبارکه به مردم اصفهان و جامعه ورزشی کشور است، اضافه کرد: هزینه های که برای ساخت وزشگاه نقش جهان توسط فولاد مبارکه شد خارج از بودجه باشگاه سپاهان است و باشگاه سپاهان بودجه سالیانه خود را دریافت می کند.

مدیرعامل فولاد مبارکه ادامه داد: آماده افتتاح ورزشگاه نقش جهان هستیم و احتمالا شنبه هفته آینده با حضور معاون اول رییس جمهور ورزشگاه افتتاح خواهد شد. برای نگهداری از ورزشگاه برآوردی از هزینه‌ها نداریم زیرا باید آن را به پیمانکار تحویل دهیم.
برچسب ها: نقش جهان ، افتتاح
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار