اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۶۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶
خوردبین:
بازیکنان حریف در نیمه نخست بسیار خوب بازی کردند ولی بازیکنان پرسپولیس در نیمه دوم به مسابقه مسلط شدند...
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص اتفاقات ورزشگاه غدیر اهواز گفت: سرمربی تیم استقلال خوزستان با مصاحبه جنجالی اش جو ورزشگاه را متشنج کرد.

«محمود خوردبین» پس از پایان تمرینات تیم پرسپولیس درباره دیدار پنجشنبه گذشته این تیم برابر استقلال خوزستان، عنوان کرد: بازیکنان حریف در نیمه نخست بسیار خوب بازی کردند ولی بازیکنان پرسپولیس در نیمه دوم به مسابقه مسلط شدند و حق مان در آن دیدار، برد بود و می توانستم برنده آن بازی باشیم.

وی درباره دلایل ایجاد حواشی در این دیدار که به درگیری و مجروحیت تعدادی از هواداران انجامید، افزود: در جلسه هماهنگی دراین باره به مسئولان برگزار کننده هشدار داده بودم. متاسفانه سرمربی حریف صحبت هایی کرده بود که باعث ایجاد تشنج در ورزشگاه شد.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که برخی معتقدند صحبت های محمد فنایی ناظر این دیدار دلیل اصلی ایجاد برهم خوردن نظم ورزشگاه بوده است، آیا این موضوع را قبول دارید؟ اظهار داشت: وظیفه ناظر بازی نظارت است. او کارش را به خوبی انجام داد اما این سرمربی حریف بود جو ورزشگاه را برهم ریخت.

وی در پاسخ به این سئوال که دیدار پرسپولیس برابر تیم صنعت نفت آبادان را چگونه ارزیابی می کنید؟ افزود: به طور حتم این دیدار یکی از دیدارهای سخت سرخپوشان در لیگ است. صنعت نفت تیم خوبی است و تا به این جا نتایج خوبی نیز کسب کرده است.

خوردبین اضافه کرد: تیم پرسپولیس دراین دیدار به دنبال کسب هر سه امتیاز این بازی است و با تمام قوا برابر این تیم صف آرایی خواهد کرد. وی در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر زمان برگزاری اردوی تیم پرسپولیس در امارات گفت: اردوی دبی هنوز قطعی نشده است و این موضوع هیچ ارتباطی به معرفی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی ندارد. اگر توافق و امکانات پاسخ گو باشد این اردو را برگزار خواهیم کرد.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درعین حال تعطیلات مکرر لیگ را به ضرر بازیکنان خواند و افزود: بازیکنان تیم های حاضر در لیگ برتر گناه دارند. به طور حتم بدن های آن ها به دلیل این تعطیلات و شرکت در تمرینات مکرر بدنسازی با مشکل روبه رو خواهد شد و این به ضرر تیم های حاضر در این لیگ است.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا در نیم فصل دوم تغییراتی در تیم ایجاد خواهند شد یا خیر؟ گفت: کادر فنی و مدیریتی تیم به دنبال تقویت تیم برای حضوری قدرتمند در ادامه لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیاست هستند و برهمین اساس صد درصد در نیم فصل دوم به دنبال تغییرات و تقویت تیم خواهیم بود.

خوردبین درباره رامین رضاییان که بالاخره بعد از نیمکت نشینی مکرر به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شد و برای تیمش بازی کرد، اظهارداشت: رضاییان روند مناسبی را طی می کند و امیدوارم بازی های بیشتری به او برسد تا نگرانی هواداران دراین مورد نیز به حداقل کاهش پیدا کند.

وی درباره رویکرد باشگاه در خصوص پرداخت مطالبات بازیکنان خارجی جدا شده از تیم نیز اظهار داشت: مسئولان باشگاه به دنبال این مهم بوده و تمام تلاش خود را برای آن به کار خواهند گرفت تا تیم با مشکل روبه رو نشود.

وی درباره برگزاری تمرینات این تیم پشت درهای بسته نیز عنوان کرد: به دلیل نبود امکانات لازم در ورزشگاه خیریه عمل با مسئولان این باشگاه توافق شده است، تمرینات این تیم در این ورزشگاه پشت درهای بسته برگزار شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار