اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۶۳۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱
گفتگو با سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ(فاتب)
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری یک قاچاقچی حرفه ای مواد مخدر در محدوده خاوران و کشف ۱۰۳ کیلو و ۲۲۳ گرم حشیش و تریاک خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ  محمد بخشنده درباره جزییات عملیات دستگیری این قاچاقچی سابقه دار، گفت: در بررسی های انجام شده از سوی ماموران عملیات ویژه این یگان مشخص شد که فردی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت گسترده‌ای دارد.

وی افزود:شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار ماموران قرار گرفت و طی بررسی های انجام شده مشخص شد که او به تازگی مقادیر زیادی مواد مخدر را از قاچاقچیان جنوب کشور خریداری و به مخفیگاه خود واقع در خاوران، منتقل کرده است.

سرهنگ بخشنده ادامه داد: نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضائی قرار گرفت که طی آن دستور بازداشت متهم و بازرسی مخفیگاه وی صادر شد و تیمی از ماموران برای دستگیری وی به محل اعزام شدند.

 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ بیان کرد: پس از چند ساعت کنترل نامحسوس و بررسی های انجام شده این متهم هنگام خروج از مخفگیاهش بازداشت و در بازرسی از مخفیگاهش ۷۲ کیلو و ۱۲۲ گرم حشیش و ۳۱ کیلو و ۱۰۱ گرم تریاک کشف شد.

سرهنگ بخشنده عنوان داشت:این متهم به پایگاه ششم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شد و تحت بازجویی های انجام شده به جرم خود اعتراف کرد.
برچسب ها: قاچاقچی ، حرفه ایی
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار