اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۷

دلسرد کردن جوانان برای کسی رای نمی شود!

این روزها انتشار دو خبر برای جویندگان کار بخصوص فارغ التحصیلان نگرانی هایی بوجود آورده و در تماس های خود با راوی خواستار انعکاس گلایه های آنها و انتظاراتشان از دولت می شوند. آنها می گویند مصوب کردن استخدام مجدد بازنشستگان در دستگاه ها و نیز استخدام خارج از ضابطه در نهاد ریاست جمهوری (که مورد تایید مجلس هم نیست) با وعده ها و ادعاهای دولتی که شعار عدالت محوری داده سازگار نیست و مایلیم بدانیم به چه دلیل با وجود خیل بیکاران، قرار است بازنشسته ها که به هر حال مستمری ماهیانه ای دارند و حقوق بازنشستگی می گیرند، مجددا استخدام شوند و موج استخدام های خارج از ضابطه چه سودی برای مردم و جامعه دارد؟

به هر حال انتظار عمومی اینست که با نزدیک شدن انتخابات ریاست جمهوری سیاست هایی که با اقشار مشکل دار جامعه مرتبط است، دستخوش امیال سیاسیون نشود چرا که مردم از شعور و بلوغ سیاسی لازم برخوردارند و از تقصير بر خلاف جهت شنا کردن افرادی که نیازمند آراء آنها هستند نخواهند گذشت.

رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی اهواز منصوب شد

طی حکمی از سوی دکتر دانشجو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمد حسین پور به سمت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اهواز منصوب شد. وی دارای مدرک دکترای تخصصی و 46 سال سن دارد و پیش از این رئیس دانشگاه های آزاد امیدیه و بهبهان و معاونت دانشگاه آزاد مسجدسلیمان را تجربه کرده است. دکتر حسین پور همچنین استادیار دانشگاه و مدیر گروه مدیریت دانشگاه علوم و تحقیقات خوزستان بوده است. وی در گفتگو با راوی هدایت دانشگاه در جهت انجام رسالتی را که بر عهده دارد، سرلوحه برنامه های خود عنوان کرد.

فرصت را برای حضور در ستاد نوکری اهل بیت (ع) از دست ندهید

پیامبر اکرم (ص): یا ابا الحسن خدای متعال قبر تو و فرزندانت را بقعه ای از بقعه های بهشت قرار داده است.

بحار الانوار ج 97 ص 121

عجیب است ولی باور کنید در استان خوزستان ستادی وجود دارد که در عین داشتن فضای معنوی، توانسته بدون انجام تبلیغات گسترده، با اعتماد سازی، بالاترین کمک های مردمی را جمع آوری و اهداف مورد نظر را محقق یا در حال تحقق اهداف عالی ستاد است. این مجموعه در عین حال که دارای مسئول و پرسنل است، هیچکس در آن خود را رئیس و معاون و کارمند نمي داند و همه افتخار به يك عنوان مي كنند: نوكري اهل بيت(ع). اين ستاد مستخدم و آبدارچي و هیچگونه نیروهای تشریفاتی و خدماتی ندارد. خودشان محل کار را جارو می کنند. خودشان از مراجعین پذیرایی می کنند و از انجام هیچ کاری دریغ ندارند. این ستاد قویترین و متخصص ترین ناظر را بالای سرخود حس می کند که همانا خداوند تبارک و تعالی است. ستاد مذکور یک ریال اعتبار و پول دولتی جمع آوری و در اختیار ندارد، یک ریال حق تبلیغات ندارد، در حالی که اندوخته آنها طلاست و اصلا ستادی به اسم ستاد طلا دارد. هر کس و هر کانون و سازمان تبلیغاتی برای این ستاد تبلیغ کند بخاطر سهیم شدن در خدمات رسانی و به عشق اهل بیت است. حتی یک ریال از محل خمس، زکات و صدقه مصرف نمی کند و بودجه اش کلا از محل عشق و علاقه و اعتقادات مردمی و نذورات و هدایای مردم تامین می شود.

حتما با این مشخصات حدس زده اید که منظور ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان است که در سال 1385 تاکنون توانسته به نیابت از مردم متدین و عاشق اهل بیت (ع) و با مشارکت سایر ستادهای معین استانی پروژه های متعددی در زمینه بازسازی عتبات عالیات به اتمام رساند و از نیمه دوم 89 مقرر شد در کنار جمع آوری کمک ها برای سایر عتبات مقدسه در نجف، کربلا، کاظمین و سامراء به صورت ویژه هزینه پروژه مرمت و بازسازی ایوان طلای حرم علوی علیه السلام را تامین نماید و شواهد نشان از آن دارد که با لبیک مردم استان و حضور خیرین، علاقمندان و دلدادگان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) این امر مقدس در حال تحقق است. هزینه اجرای پروژه ایوان طلای امیرالمومنین (ع) 12 میلیارد و 500 میلیون تومان برآورد شده و قرار است در مدت 2 سال به اجرا در آید.

هر یک از علاقمندان به مشارکت در این طرح عظیم می تواند یک خشت طلا به ارزش یک میلیون تومان خریداری کند تا یک سند افتخار به او اهدا شود. به کسانی که نقدینگی ندارند، وام با ضمانت ستاد داده می شود و می توانند به صورت اقساط بپردازند.

حاج آقا سید محمود موسوی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان با قدردانی از حضور سبز مردم خوزستان در طرح اجرای ایوان طلای امیرالمومنین از خانم های خوزستان خواستار مشارکت در این طرح شده و معتقد است اگر هر کدام از خانم های استان یک انگشتر طلا هدیه کنند، هزینه مورد نظر تامین می شود کما اینکه در یکی از استانها خانم ها چنین اقدامی برای بازسازی یکی از حرم ها نمودند. در شماره آینده گزارش جامعی از عملکرد ستاد بازسازی عتبات عالیات به منظور اطلاع رسانی به هم استانی ها خواهیم داشت.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار