شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۶۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷
مراسم اهدای جوایز بهترین های فصل ۲۰۱۵/۱۶ لالیگا برگزار شد و طی این مراسم ۱۷ جایزه که به ۱۰ دسته مختلف تقسیم شده است، به بهترین ها اهدا خواهد شد.
 بعد از اینکه وب سایت رسمی لالیگا به طور ناخواسته لوکا مودریچ را زودتر از موعد به عنوان بهترین هافبک فصل ۲۰۱۵/۱۶ انتخاب و اعلام کرد، با پیش روی مراسم، جایزه بهترین دروازه بان فصل نیز به یان اوبلاک از اتلتیکو مادرید رسید. وی در این مسیر کیلور ناواس (رئال مادرید) و کلودیو براوو (بارسلونا) را مغلوب کرد.

جایزه بهترین مدافع سال نیز به دیگو گودین از اتلتیکو مادرید رسید. او هم در این مسیر سرخیو راموس و مارسلو از رئال مادرید را پشت سر گذاشت.

مارکو آسنسیو به عنوان پدیده فصل معرفی شد و بالاتر از سائول نیگز (اتلتیکو مادرید) و همچنین اویارزابال (رئال سوسیداد) قرار گرفت.

دیگو سیمئونه جایزه بهترین سرمربی فصل را به دست آورد. او بالاتر از مارسلینو (ویارئال) و بریتزو (سلتاویگو) قرار گرفت.

همانطور که مشخص شده بود، لوکا مودریچ بالاتر از سوریانو (ویارئال) و سرخیو بوسکتس (بارسلونا) به عنوان بهترین هافبک فصل انتخاب شد.

لوئیز سوارز هم به عنوان بهترین بازیکن غیر اروپایی فصل لالیگا انتخاب شد.

لیونل مسی هم به عنوان بهترین مهاجم فصل ۲۰۱۵/۱۶ لالیگا انتخاب شد؛ فوق ستاره آرژانتینی در این انتخاب بالاتر از لوئیز سوارز (بارسلونا) و آریتز آدوریز (اتلتیک بیلبائو) قرار گرفت.

آنتوان گریزمان از سوی هواداران، جایزه بازیکن ۵ ستاره را دریافت کرد.

جایزه بهترین بازیکن فصل لالیگا هم به آنتوان گریزمان از اتلتیکو مادرید رسید تا شب درخشان و پر بار این تیم تکمیل شود. گریزمان فصل گذشته بیش از هر بازیکن دیگری گل های منجر به پیروزی تیم به ثمر رسانده بود.

 
برچسب ها: مراسم ، لالیگا
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار