اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۶۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شادگان ، نعمت اله البوغبیش معاون فرماندار شادگان از برگزاری کلاسهای آموزشی پیشگیری از اعتیاد در کلیه مدارس متوسطه و دانشگاههاي شادگان خبر داد و گفت: کلاسهای آموزشی پیشگیری از اعتیاد توسط رؤسای آموزش و پرورش و دانشگاه ها با همکاری بهزیستی و نیروی انتظامی در کلیه مدارس متوسطه و دانشگاه ها برگزار می شود.

معاون فرماندار شادگان با اشاره به اهداف شوم دشمنان جمهوری اسلامی ایران در راستای انحراف جوانان این مرز و بوم از طریق تهاجم فرهنگی ، جنگ نرم ، فضای آلوده مجازی و اعتیاد ، بر لزوم آگاه سازی  قشر جوان بویژه دانش آموزان و دانشجویان تاکید کرد و افزود کلاسهای پیشگیری از اعتیاد در این راستا ، در مدارس و دانشگاه های شادگان برگزار می شود.

آلبوغبیش همچنین از اجرای شیوه نامه جدید مبارزه با مواد مخدر در محلات اطلاع داد و گفت: اداره ورزش و جوانان و شهرداری شادگان مکلفند اماکن ورزشی خود را حداقل دو روز در هفته بصورت مجانی در اختیار کمپهای ترک اعتیاد قرار دهند.

وی تصریح کرد نیروی انتظامی، معتادان دستگیر شده را به کمپهای ترک اعتیاد هدایت کند.

گفتنی است در این جلسه به منظور کمک به کمپهای ترک اعتیاد و معتادان ، اعضای شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان هرکدام هزینه ترک اعتیاد 10 نفر را متقبل شدند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار