شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۶۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷
بيشتر از يك ماه از زماني مي گذرد كه مجتمع ۶ طبقه اي امين ۲ واقع در خيابان ارديبهشت گلستان اهواز كه تنها ۶ سال از ساخت آن مي گذرد نشست كرده و ستون هايش بر اثر بار وارده به آنها كج شدند. بر اثر اين حادثه اهالي مجتمع كناري هم از ترس فرو ريختن ساختمان، خانه هاي خود را تخليه كردند. به اين ترتيب چندين خانواده از اين دومجتمع بلاتكليف و خانه به دوش ماندند. آنها براي تعيين تكليف مقابل استانداري تجمع و به دادگستري شكايت كردند اما ظاهرا تا اين تاريخ اقدام موثري صورت نگرفته، اگر هم موضوع پيگيري و به اين خانواده ها كمك شده، اطلاع رساني نشده است.

در اين رابطه، رئيس سازمان نظام مهندسي خوزستان با انتقاد از برخي ساخت و سازهاي غيراصولي در خوزستان گفته: متاسفانه برخي مجريان ساخت و ساز در اهواز تجربه لازم در اين زمينه را ندارند. كورش لطفي اين را هم گفت كه سازمان نظام مهندسي با هر گونه سهل انگاري مهندسان به شدت برخورد مي كند. به اعتقاد وي سطح كيفي ساخت و سازها در مقايسه با سالهاي گذشته افت كيفي داشته است و شهرداري ها بايد با دفاتر نظام مهندسي شهرستان ها تعامل داشته باشند تا مسكن مناسبي در اختيار بهره برداران قرار داده شود.

اما همه اين حرف ها براي خانواده هايي كه متضرر شده اند خانه نمي شود و لذا بهتر است شهرداري منطقه ۴ و سازمان نظام مهندسي ضمن شفاف سازي موضوع، نتيجه گيري ها و چگونگي كمك به اين خانواده ها و تمهيداتي را كه قرار است براي پيشگيري از چنين حوادثي انجام شود اطلاع رساني كنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار