شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۶

شهردار شوشتر از تحقق 75 درصد بودجه سال‌جاری شهرداری شوشتر در 9 ماه نخست سال 91 خبر داد و گفت: درآمدزایی در شهرداری شوشتر در صدر مسائل قرار دارد.

آرش در اظهار داشت: در سال‌جاری تاکنون 75 درصد بودجه شهرداری شوشتر محقق شده است و این خود رکوردی در سابقه شهرداری این شهر به شمار می‌آید.

وی تاکید کرد: بودجه سال‌ جاری شهرداری شوشتر 88 میلیارد ریال است و تاکنون بیش از 60 میلیارد ریال درآمد در شهرداری شوشتر ثبت شده که این رکورد تنها با کمک مردم شوشتر امکان پذیر بوده است.

وی با مقایسه آمار موجود با عملکرد شهرداری شوشتر در سه سال گذشته افزود: در سال‌ جاری کمتر از 5 میلیارد ریال از سوی دولت به شهرداری شوشتر کمک شده و بیش از 55 میلیارد ریال شهرداری درآمدزایی کرده، ولی در سال‌های گذشته بیش از 40 درصد درآمدهای شهرداری شوشتر به کمک‌های دولتی اختصاص داشته است.

وی با تاکید بر اینکه باید در راستای تشویق مردم به همکاری با شهرداری برنامه‌ریزی کرد، افزود: باید مردم را به همکاری با شهرداری تشویق کرد و از طرح‌های تشویقی برای درآمدزایی استفاده کنیم.

وی با تشکر از فعالیت پرسنل شهرداری شوشتر خاطر نشان کرد: ثبت این آمار در شهرداری شوشتر بدون همکاری پرسنل شهرداری امکان‌پذیر نبود و در این باره از همه پرسنل زحمت‌کش شهرداری شوشتر تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه بیش از 90 نفر از پرسنل شهرداری شوشتر در چند ماه گذشته بازنشسته شده‌اند، افزود: در شرایط کنونی با بازنشستگی این تعداد از مجموعه شهرداری هیچ نیرویی به بدنه شهرداری اضافه نشده است و تلاش کرده‌ایم تا مسئولیت‌های شهرداری کاسته و فعالیت‌ها برون‌سپاری شود.

شهردار شوشتر در پایان اظهار کرد: شهرداری شوشتر با برون‌سپاری مسئولیت‌ها به دنبال کاهش تصدی‌گری و صرفه‌جویی در هزینه‌ها بوده که در ماه‌های اخیر در این باره اقدامات زیادی انجام شده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار