اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۶۵۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹
رییس اداره ورزش و جوانان اندیمشک گفت:این شهرستان برای میزبانی مسابقات ورزشی خوابگاه ندارد.

کیومرث آریان متین روز سه شنبه در نشست شورای ورزش اندیمشک افزود:یکی از اولویت های میزبانی و برگزاری مسابقات ، برخورداری از خوابگاه و امکانات است.
 
وی اظهار کرد:اندیمشک در ورزش کشتی و سایر رشته های ورزشی بسیار موفق بوده به طوری که از 81 مدال ورزشی در سطح کشور در نیمه نخست امسال ، 21 مدال آسیایی و جهانی مربوط به ورزشکاران اندیمشکی بوده است. 

وی گفت:شهرستان اندیمشک در 15 رشته ورزشی بسیار فعال و حائز عناوین برتر است و در تعداد مدال و تعداد رشته های فعال ، از شهرستان های برتر خوزستان و کشور می باشد.  آریان متین افزود:اداره ها بازوان اداره ورزش و جوانان هستند و باید امکانات ورزشی آنان به نحوی شایسته از سوی کارکنان و فرزندان آنان مورد استفاده قرار گیرد. 

وی گفت:ورزش پارکی در شهرستان اندیمشک مغفول مانده که برای این مهم نیز برنامه ریزی شده است و از ظرفیت پارک قلعه مختار نیز باید برای برگزاری مسابقات ورزشی استفاده شود. رییس اداره ورزش و جوانان اندیمشک افزود:پیست موتورسواری شهرستان یکی از مهمترین و استانداردترین پیست های کشور است که از آن برای توسعه این رشته استفاده می شود. 

فرماندار شهرستان اندیمشک هم گفت:توجه به برگزاری مسابقه های ورزشی در بخش کارگران و استفاده از ظرفیت پارک های شهرستان برای توسعه ورزش همگانی، یک اولویت و نیاز مهم اندیمشک برای رشد شاخص های سلامت در این شهرستان است. 

پیمان جهانگیری افزود:ساماندهی اماکن ورزشی و تکمیل طرح های نیمه تمام در بخش ورزش شهرستان مورد بررسی و برنامه ریزی قرار گرفته است.  وی گفت:نگاه به مقوله ورزش شهرستان نگاهی جدی و برنامه ریزی شده است و در این راستا با انجام برنامه های اثرگذار روحیه نشاط و شادابی در شهرستان تقویت می گردد. 

فرماندار افزود:ورزش باستانی در اندیمشک متناسب با روحیه پهلوانی و معنوی خاص خود بیش از گذشته در این شهرستان نیازمند توجه است و همه رشته های ورزشی و ورزشکاران برای کسب عناوین بیشتر حمایت می شوند. 

غلامرضا قیطاسی پیشکسوت کشتی اندیمشک هم در این جلسه گفت:شهرستان اندیمشک با وجود درخشش در ورزش کشتی ، سالن ورزشی استاندار ندارد که انتطار پیگیری داریم. 

برچسب ها: اندیمشک
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار