اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۶۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸
نخست وزیر عراق گفت: عراق وارد مرحله پیشرفته آزاد سازی موصل شده است.
 به نقل از شبکه تلویزیونی العراقیه، حیدرالعبادی در  کنفرانس خبری هفتگی خود در بغداد گفت: طرح عملیاتی ما این است که در خلال عملیات آزاد سازی مردم خانه های خود را  ترک نکنند. حیدرالعبادی افزود: کمک های مردم باعث شد آتش سوزی ها را در مناطق عملیاتی خاموش کنیم. وی گفت: تروریست ها به دنبال برهم زدن اوضاع هستند تا در پیشروی نیروهای امنیتی مانع تراشی کنند.



حیدری العبادی گفت: متاسفانه برخی از گروه ها در عراق اطلاعاتی را در اختیار تروریست های داعش(گروهک تکفیری صهیونیستی داعش)قرار می دهند. این افراد یا مزدور و یا در خواب هستند. تعجب آور است که برخی از سیاستمداران عراقی برخی از اظهارت خود را بر اساس مواضع داعش بیان می کنند. وی افزود: از همه شهروندان عراقی می خواهم درباره تلاش تروریست ها برای برهم زدن اوضاع داخلی و ایجاد هرج و مرج محتاط و هوشیار باشند.

نخست وزیر عراق تاکید کرد: ما به کمک جامعه بین المللی برای مبارزه با تروریسم نیازمندیم. وی افزود: من از سیاستمداران و فعالان رسانه ای می خواهم به تروریست ها در رسیدن به اهداف خود کمک نکنند.

نخست وزیر عراق گفت: تنش آفرینی ترکیه در نشست کابینه بررسی شده است و این سیاست ترکیه تاسف بار است. اجازه نمی دهیم اراضی عراق اشغال شود و به مسئولان ترکیه گفتیم که کار آسانی در عراق نخواهند داشت.  وی گفت: به مقامات ترکیه می گویم که به دنبال تضعیف عزت و کرامت عراقی ها نباشند.

حیدرالعبادی افزود: ما از حرکت سریع مردم به سوی مناطق خود بسیار خوشحال هستیم. وی گفت: جهان خطر تروریسم و نقش عراق را در مبارزه با تروریسم درک کرده است و این کشور با وجود بحران مالی به مبارزه با تروریسم ادامه می دهد.

نخست وزیر عراق گفت: حادثه ای که در منطقه داقوق رخ داد به تحقیقات بیشتری نیاز دارد و کابینه پرداخت غرامت به خانواده های قربانیان این حادثه را تصویب کرده است.

برچسب ها: حیدر العبادی ، موصل
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار