اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۶۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷
شفیعی: تراکتورسازی فردا صدرنشین می‌شود
یکی از حساس ترین بازی های هفته دهم را دو تیم تبریزی در دربی این شهر برگزار می کنند، جدالی که می تواند سرنوشت تراکتورسازی و گسترش را به نحو دیگری رقم بزند. [از گلزنی در دربی تبریز خاطره خوشی ندارم]


به گزارش "ورزش سه"، دربی تبریز در شرایطی عصر فردا در ورزشگاه بنیان دیزل برگزار می شود که تراکتورسازی برای بازگشت به صدر جدول و گسترش فولاد برای فرار از انتهای جدول چشم به سه امتیاز آن دوخته اند. خالد شفیعی مدافع تراکتوری ها که خود سابقه گلزنی در این دربی را دارد در آستانه مصاف دو تیم حرف های جالبی در خصوص دربی و همچنین شرایط این تیم بر زبان آورد.


*دومین تساوی متوالی را مقابل فولاد تجربه کردید؟


فولاد تیم خوبی بود و مقابل ما در یکی از آرمانی ترین شرایط خود قرار داشت. می دانستیم کار سختی داریم، خیلی خوب هم بازی کردیم ولی متاسفانه روی اشتباهات بچه گانه خودمان گل خوردیم و امتیازات ارزشمندی را از دست دادیم.


*برتری در این بازی می توانست دوباره تراکتور را صدرنشین جدول کند چون پرسپولیس هم مقابل استقلال خوزستان متوقف شده بود؟


واقعا حیف شد.دم خوزستانی ها گرم؛ مقابل پرسپولیس از جان مایه گذاشتند و خیلی خوب بازی کردند.پرسپولیس صدر جدول را به ما تعارف زد که هدیه آنها را باز نکرده پس فرستادیم(باخنده) اما برای صدرنشینی تراکتور زیاد عجله نکنید چون خیلی زود دوباره یکه تاز رقابت ها خود ما خواهیم بود.


*فردا باید در دربی تبریز به مصاف گسترش بروید؟


دربی همیشه حساسیت خاص خودش را دارد.گسترش فولاد چند هفته ای می شود توانسته خودش را در جدول رده بندی بالا بکشد و از بحران خارج شود. تیم های فراز کمالوند همیشه بازی های زیبایی به نمایش می گذارند اما برای این که به صدر جدول برگردیم، مجبوریم این تیم را قربانی کنیم.به نظرم با حمایت هواداران پرشور تبریزی و کمی تلاش خودمان فردا در دربی می توانیم دوباره تراکتورسازی را صدرنشین جدول کنیم.


*فصل گذشته قبل در دربی گلزنی کردی. این بار هم به گلزنی فکر می کنی؟


من مدافع هستم و خیلی کم گل می زنم.آن روز هم یک گل شانسی زدم و بعدش هم دروازه بان گسترش فولاد حسابی تنبیه ام کرد و بینی ام را شکست(باخنده)


پس خاطره خوشی از گلزنی در دربی نداری؟


واقعا ندارم گرچه فکر می کنم همواره گلزنی در این گونه دربی ها شیرینی و حلاوت خاصی داردچون طرفداران را با خوشحالی دو چندان روبرو می کند. با وجود این که من هم خاطره خوشی از گلزنی در دربی قبل ندارم اما بدم نمی آید دوباره آن حس و حال بعد از گلزنی را تجربه کنم.


* یادگار امام باز هم آماده نشد؟


یک روز می گویند استادیوم آماده شده بروید آن جا بازی کنید، روز بعد می گویند باید یک ماه دیگر صبر کنید! دیگر نمی دانیم چه باید بکنیم ولی در هر صورت امیدوارم بتوانیم پس از تعطیلات دیدارهای خودمان را در یادگار امام برگزار کنیم.


*سینا عشوری هم با مصدومیت سختی روبرو شد؟


اتفاقی که برای سینا افتاد واقعا شوک بدی برای ما بود و تنها کاری که از دست مان برمی آید این است که آرزو کنیم او زودتر از همیشه به تیم و مسابقات برگردد چون جای خالی اش کاملا حس می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار