اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۶۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴
اقامتگاه سفیر آمریکا در مسکو از سوی گروهی که تندرو شناخته می شوند با بطری های دودزا مورد حمله قرار گرفت و ماموران پلیس نیز سه نفر از مهاجمین را دستگیر کردند.



به گزارش ایرنا، حدود 15 نفر شامگاه سه شنبه در برابر اقامتگاه سفیر آمریکا در مرکز مسکو (اسپاسوپسکوفسک) اجتماع کرده و با سر دادن شعارهای ضدآمریکایی بطری های دودزا به سوی آن پرتاب کردند.

خبرگزاری روسیا سگودنیا روز چهارشنبه اعلام کرد: در تظاهرات مقابل اقامتگاه سفیر آمریکا در مسکو اعضای حزب غیرقانونی «روسیه دیگر» به رهبری «ادوارد لیمونف» نویسنده روس و از رهبران مخالفان دولت این کشور شرکت داشتند.
 
آلکساندر آورین از مسئولان حزب «روسیه دیگر» به این خبرگزاری گفت: سه نفر از فعالان مقابل اقامتگاه سفیر آمریکا در مسکو دستگیر شدند.

آورین گفت که شرکت کنندگان در تظاهرات بطری های دودزا به سوی اقامتگاه سفیر آمریکا پرتاب کرده و خواستار خروج پایگاههای آمریکایی و اجزای سامانه پدافند موشکی این کشور از اروپا شدند.
به گفته وی، ماموران در حالی سه نفر از تظاهرکنندگان را دستگیر کردند که آنان دستان خود را با دستبند به نرده های مقابل اقامتگاه سفیر بسته بودند.

وی همچنین گفت که در این اقدام شرکت نداشته و بدون اطلاع دیگر مسئولان نیز انجام گرفته است.
 
ادوارد لیمونف رهبر (اصلی) حزب غیرقانونی روسیه دیگر هم به خبرگزاری روسیا سگودنیا گفت که از برگزاری تظاهرات در مقابل اقامتگاه سفیر آمریکا در مسکو اطلاعی نداشته است.
 
حزب روسیه دیگر سال 2010 اعلام موجودیت کرد، اما وزارت دادگستری این کشور با تاکید بر اینکه دارای دیدگاههای افراط گرایانه است، از ثبت آن خودداری می کند و حق فعالیت ندارد.
برچسب ها: حمله ، مسکو
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار