شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۶

مدیرکل حوادث غیرمترقبه استانداری خوزستان درباره بارش باران، وزش باد و رعد و برق در خوزستان هشدار دارد.

محمدرضا آملازاده  اظهار داشت: بارش باران، رعد و برق و وزش باد قابل ملاحظه از ساعات آینده در خوزستان آغاز می‌شود و به این دلیل به همه فرمانداری‌های خوزستان هشدارهای لازم داده شده و همه در آماده باش هستند.

وی با اشاره به اینکه شدت بارش‌های باران در شهرهای شمالی خوزستان بیشتر خواهد بود، افزود: شدت بارش باران در شهرهای شمالی خوزستان بیشتر از دیگر شهرها خواهد بود و به این دلیل برای این شهرها به صورت ویژه هشدارهای لازم صادر شده است.

مدیرکل حوادث غیرمترقبه استانداری استان خوزستان با اشاره به نام این شهرها تاکید کرد: در شهرهای شمالی خوزستان به ویژه شهرهای دزفول، شوش، مسجدسلیمان، اندیمشک، شوشتر، ایذه، مسجدسلیمان و بهبهان شدت بارش‌ها بیشتر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه بارش‌ها تا پایان هفته ادامه خواهد داشت، خاطر نشان کرد: بارش‌های باران در خوزستان تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.

آملازاده افزود: به همه فرمانداری‌های استان به ویژه شهرهای شمالی خوزستان درباره آماده باش نیروها و تشکیل ستاد بحران اطلاع‌رسانی شده است.

وی تاکید کرد: همه همشهریان در نقاط مختلف استان خوزستان در صورت بروز مشکلی به دلیل بارش باران مراتب را به فرمانداری‌ شهرها اطلاع دهند تا برای امدادرسانی در اسرع وقت اقدام شود.

بارش باران در شهرهای خوزستان در سال‌جاری رشد بسیار خوبی داشته است به نحوی که در برخی شهرها با رشد 370 درصدی نسبت به سال گذشته مواجه بوده‌ایم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار